Czy wiesz jakie korzyści płyną z marketingu wielopoziomowego?

Bizop-MLM-Merchant-Accounts-Risk-Free-Small-627x376

Marketing MLM staje się bardzo pewną drogą zawodową dla wielu przedsiębiorców. Zyskaliśmy świadomość jego stabilności i bezpieczeństwa, dzięki czemu coraz rzadziej możemy spotkać się z negatywnymi uwagami czy nietrafionymi porównaniami do piramid finansowych. Jego dystrybutorzy też nie są już postrzegani jako akwizytorzy, lecz profesjonalnie przygotowani sprzedawcy. Marketing wielopoziomowy przynosi mnóstwo korzyści dla obu stron transakcji.

Co zyskują klienci?

Zdecydowanie najmocniejszą stroną MLM dla jego odbiorców jest wysoka jakość oferowanych produktów i usług. W tym modelu bardzo często można nabyć coś, czego nie znajdziemy w tradycyjnych punktach sprzedaży, np. towary luksusowe lub przedmioty unikatowe, sprowadzone z zagranicy. Aby podkreślić ich wyjątkowość, sprzedawcy przygotowują ich dokładne opisy, wręczają klientom katalogi z ich zdjęciami lub urządzają specjalne prezentacje.

Jakie korzyści czerpią z tego dystrybutorzy?

Walory marketingu wielopoziomowego zostały dokładnie wyjaśnione pod następującym linkiem: http://gszymanski.pl/marketing-wielopoziomowy/.

Nikt nie pracuje dla przyjemności. Główną motywacją są oczywiście pieniądze. MLM charakteryzuje się bardzo korzystnym systemem wynagrodzeń dla dystrybutorów, którzy sprzedają wiele produktów, a także licznie pozyskują innych do współpracy. Już po kilku miesiącach można zgarniać pierwsze prowizje. Doświadczeni sprzedawcy inkasują nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Do takich kwot dochodzą osoby zarządzające kilkupoziomową siecią pracowniczą, przez co ich źródło dochodów jest nie tylko wysokie, ale również bardzo stabilne. Ci, którzy traktują MLM jako dodatkową formę zarobku, również mogą czuć się zadowoleni. Perspektywa dorobienia paruset złotych dla studenta czy młodej mamy przebywającej na urlopie macierzyńskim jest z pewnością bardzo kusząca.

MLM wymaga czasu na zapoznanie się z rynkiem, koncepcją działania czy nauką sprzedaży.

co to są leady? zobacz jak generować leady sprzedażowe dla B2B i B2CProwadzenie własnej sieci dystrybucji również jest bardzo czasochłonne, lecz warto poświęcić temu dokładną uwagę, aby stworzyć wielopoziomowy zespół. Dzięki temu w przyszłości będziemy mogli zaoszczędzić czas, ponieważ to nasi pracownicy zapewnią nam zyski. Dla lidera całego teamu jest to więc podwójna korzyść.

Możemy mieć pewność, że nie zostaniemy skreśleni z powodu naszego wieku czy wykształcenia. Współczesny rynek pracy dyskryminuje wiele osób, dlatego MLM w licznych przypadkach traktowany jest jako ostatnia deska ratunku. Okazuje się, że może być ona gwarantem zawodowego i finansowego sukcesu. Żeby jednak tak się stało należy posiedzieć nad specjalistycznymi książkami czy profesjonalnymi materiałami szkoleniowymi. Można na tym wyjść znacznie lepiej niż na wyuczaniu się formułek ze studenckiego podręcznika, które i tak zostaną zapomniane zaraz po zaliczeniu.

Oczywiście nie można też nie wspomnieć o samodoskonaleniu się.

System marketingowy MLM kształtuje ludzkie cechy charakteru, tj. zorganizowanie, przywódczość, pewność siebie czy komunikatywność. Uczy współpracy w zespole, poprawia samoocenę oraz pozwala na pozyskanie niezwykle cennych kontaktów zawodowych, które mogą zaowocować w przyszłości, np. przy tworzeniu nowego projektu sprzedażowego.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>