Hotelowa pościel – jak zaoszczędzić?

W każdym hotelu zapewnienie czystej pościeli może szybko stać się bardzo drogim tematem. Nie chodzi bowiem wyłącznie o takie utrzymanie czystości które pozwoli zadowolić gości, ale także o koszt wymiany zużytej lub postarzanej, gdy obecne stają się nie do zaakceptowania.

oferujemy interni

Ze względu na to, jak kosztowne może być ich zastąpienie, dobrym pomysłem jest utrzymanie swojej bielizny w jak najlepszym stanie tak długo, jak to możliwe. Staranne zarządzanie sposobem prania pościeli hotelowej jest kluczowym elementem zapewniającym dłuższy czas użytkowania.

Aby pomóc w tym każdej osobie odpowiedzialnej za to zadanie, zebraliśmy listę wskazówek, które mogą pomóc hotelarzom upewnić się, że ich pościel jest odpowiednio oczyszczona i będzie trwać dłużej.

Wskazówka # 1: Zachowaj odpowiednią ilość pościeli w zapasie

Gdy hotel nie ma wystarczającej ilości pościeli, aby zapewnić klientom komfortową dostawę czystej pościeli, może się zdarzyć kilka rzeczy, w tym:

  • Braknie dla gościa pościeli. Jeśli nie ma wystarczającej ilości bielizny pod ręką dla klientów, istnieje bardzo realne ryzyko wyczerpania zapasów i to całkowicie w okresie wysokiego obłożenia lub nadmiernego korzystania z pościeli przez gości.

  • Zwiększone koszty pracy w pralni. Gdy nie ma wystarczającej ilości pościeli, personel hotelowej pralni będzie musiał przetworzyć ładunki tak szybko, jak to możliwe, po tym jak pościel zostanie zabrudzona, aby pościel jak najszybciej mogła powrócić do obiegu. Prowadzi to do większej ilości pracy poświęconej wykonywaniu prania najszybciej, jak to możliwe – co zwiększa koszty.

  • Szybsze zużycie i uszkodzenie pościeli. Inną konsekwencją posiadania zbyt małej ilości pościeli dla swojego hotelu jest to, że częste przepłukiwanie pościeli może prowadzić jej szybszego zużywania się. Skraca to żywotność pościeli, co prowadzi do konieczności jej wymiany znacznie szybciej niż było to zakładane.

Ile kompletów pościeli wystarczy, aby uniknąć powyższych problemów? Według danych zalecana wysokość zapasów powinna wynosić od 2 do 3 kompletów pościeli na pokój. Innymi słowy, jest to jeden zestaw pościeli do użytku, jeden do przechowywania i taki, który może być w danym momencie w praniu dla każdego pokoju. W ten sposób zmniejsza się nacisk na pranie, nie trzeba pracować dłużej w przypadku zabrudzenia pościeli, nic takiego nie dzieje się poza godzinami pracy i nie zwiększa wydatków.

Wskazówka # 2: Sprawdź, czy nową pościel pierze się tak samo jak wcześniejszą.

W wielu przypadkach hotele współpracują z tymi samymi kilkoma dostawcami, aby zaspokoić swoje potrzeby w zakresie pościeli i zamawiają identyczne produkty tak długo, jak to możliwe. Jednak zdarzają się sytuacje, które mogą uniemożliwić hotelowi uzyskanie tej samej pościeli za którymś razem.

Na przykład sprzedawcy może wypaść z branży, jego dostawcy mogą przestać działać, linie produktów mogą zostać zaktualizowane lub twój hotel może znaleźć nowego dostawcę, który oferuje lepszą ofertę na pościel jak przykładowo interni.pl oferta która jest nie tylko wysokiej jakości, ale też oszczędza pieniądze.

Niezależnie od powodu, dlaczego twój hotel zaczął zamawiać pościel, która nie jest identyczna z aktualnie używaną – zawsze należy zapoznać się z instrukcjami dotyczącymi prania nowej pościeli.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>