Jak skutecznie wykorzystać reklamy Adwords w promocji swojego biznesu?

Szkolenie-AdWords-Katowice-1-2000x559

Google AdWords jest jedną z najlepszych platform reklamowych typu pay per click (PPC). Chociaż AdWords to platforma, która wymaga płacenia za każde kliknięcie, co sprawia, że jest droższa od SEO, marketingu treściowego czy komercyjnego marketingu, może oferować wymierne korzyści wszystkim firmom. Chociaż koszt jest jednym z najczęstszych powodów, dla których firmy nie korzystają z AdWords, platforma ta oferuje więcej korzyści w porównaniu z innymi formami marketingu cyfrowego. Wielu właścicieli małych firm uważa, że nie mogą konkurować z dużymi firmami i dużymi budżetami marketingowymi w AdWords, ale to nie zawsze jest prawdą. Jeśli kierujesz się inteligentnym podejściem do AdWords – to może zmienić Twoją perspektywę.

AdWords jest w pełni mierzalny

Chociaż każda platforma reklamowa PPC oferuje dogłębną analitykę, Google było jednym z pierwszych narzędzi, a to prowadzi do perfekcji w tej technologii. AdWords pozwala śledzić sprzedaż i generowanie potencjalnych klientów z ramienia tych reklam na różne sposoby. Tego typu mierzalność ułatwia śledzenie tego, co otrzymujesz z AdWords, dzięki czemu możesz pozostać na szczycie zwrotu z inwestycji (ROI).

Płacisz za to, co dostajesz

Jeśli wyrzucasz reklamę do gazety, zapłacisz za tę reklamę opłatę bez względu na to, co się będzie z nią dziać. Jeśli nikt cię nie znajdzie i nie skorzysta z Twoich usług, wtedy stracisz pieniądze. Jest to ryzyko, ponieważ po prostu wyświetlasz swoją reklamę wszystkim, a nie grupie docelowej. Z PPC płacisz tylko za to, co dostajesz, a w tym przypadku masz do czynienia z ruchem. Choć nie płacisz za sprzedaż, płacisz za generowanie potencjalnych klientów, ponieważ kierujesz reklamy na klientów, którzy aktywnie poszukują Twoich produktów lub usług. 64,6% użytkowników wyszukiwarek kliknie w reklamy Google i pozwala tym samym dostosować reklamę do osób które najbardziej prawdopodobnie z niej skorzystają. Choć nadal płacisz za ekspozycję, znacznie częściej generuje sprzedaż niż przez reklamę ogólną, a zatem znacznie to zwiększa prawdopodobieństwo wygenerowania zysku.

Idealne ukierunkowanie reklamy

Ukierunkowanie ma kluczowe znaczenie dla zwrotu z inwestycji w PPC. Ponieważ płacisz za kliknięcie, a nie za konwersję lub sprzedaż, musisz kierować reklamy do odbiorców w celu zapewnienia jak największej stopy konwersji. Google oferuje narzędzia umożliwiające korzystanie z wielu funkcji. Kierowanie na słowa kluczowe zapewnia, że możesz kontrolować, kto wyświetla Twoje reklamy. Możesz również zawęzić odbiorców do swojej lokalizacji, co zwiększa wartość sklepów stacjonarnych.

Inne narzędzia umożliwiają wyświetlanie reklam o określonej porze dnia (np. tuż przed lunchem – jedzenie i wyżywienie), określonym grupom wiekowym i płci, w zależności od języka, w zależności od tego, czy odwiedzili Twoją witrynę wcześniej, a nawet czy zrobili to przez przeglądarkę lub urządzenie mobilne. Jak to Ci pomaga? Jeśli dobrze zrozumiesz Twoją osobowość demograficzną, możesz kierować reklamy na swoich klientów, aby utworzyć dużą kampanię reklamową, która naprawdę generuje wyniki.

Google AdWords oferuje szybkie wyniki

Search Engine Optimization (SEO) jest najpopularniejszą formą marketingu cyfrowego, zazwyczaj dlatego, że jest tańsza i wymaga mniej wysiłku. Jednak SEO może trwać kilka miesięcy, a nawet rok, aby było widać efekty, a żadna z optymalizacji nie gwarantuje pierwszego miejsca w SERPach (wyszukiwarki stron wyników) dla danego słowa kluczowego, jeśli masz dużo konkurentów. AdWords i inne PPC mogą wysyłać klientów do ciebie w ciągu kilku godzin lub mniej. Choć efektywność kampanii będzie zależeć od tego, jak dobrze skonfigurowałeś i kierujesz reklamy, AdWords natychmiast wyświetla Twoje reklamy i natychmiast zaczniesz uzyskiwać trafne kliknięcia.

Tekst opracowano we współpracy z firmą z Poznania Marketing Sensei. Jesteś zainteresowany szczegółami? Zobacz na stronie http://marketing-sensei.pl/uslugi/google-adwords/

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

1 Komentarz

  1. Nikola pisze:

    Można pracować wiele lat i nie być dobrym w tym, co się robi. Nigdy nie jest za późno, czy za wcześnie na naukę. Pewnie, że nauka w dorosłym życiu nazywana jest po prostu: szkoleniem. I najlepiej, aby wybrać takie szkolenie, które podniesie nasze kwalifikacje zawodowe. Można o tym poczytać tu: szkolenia . Nic nie zaszkodzi także doszkolić się w innym zawodzie. Może to przynieść wymierne korzyści.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>