Jak znaleźć eksperta od SEO, któremu można zaufać?

Jeśli nie masz pewności co do SEO, może być Ci trudno wybrać najlepszego eksperta od pozycjonowania. W tym wpisie postaramy się wyjaśnić, jak naprawdę działa SEO, co może pójść nie tak i jakie pytania zadać agencji przed podpisaniem umowy.

computer-767776_960_720

Szkoda, że ze względu na zachowanie kilku nieetycznych firm, agencje SEO mają dzisiaj złą reputację. Dzieje się tak głównie dlatego, że niektórzy z nich używają przestarzałych technik, aby szybko i łatwo uzyskać wygraną dla swoich klientów. Jednak końcowy wynik zazwyczaj nie zmienia się w rankingu wyszukiwarek, a co gorsza – pojawiają się kary Google.

Dowiedz się, co może pójść nie tak!

Jeszcze zanim Google wprowadziło aktualizację algorytmiczną Penguin, która nakłada kary na witryny, które agresywnie budują linki, firma SEO mogła z łatwością wylądować w konflikcie z Google. Przez wiele lat Google aktywnie szukało stron, które kupują linki lub manipulują tzw. PageRank w inny sposób, a następnie ręcznie ich karało.

Agresywne taktyki SEO były wykorzystywane do działania w krótkim okresie czasu i dlatego nieetyczne firmy SEO robiły to, co obiecywały – zapewniały szybkie wyniki dla swoich klientów.

Niestety Google stosuje taktykę SEO, a jeśli Ty lub Twoja agencja podejmiesz takie podejście, Twoja witryna może zostać ukarana przez Google. Kary ręczne można często jakoś rozwiązać, ale tylko wtedy, gdy klient jest w pełni świadomy tego, co zostało zrobione.

Zdarzały się też przypadki nieuczciwych firm SEO usuwających wiadomości od Google na platformie Narzędzi dla webmasterów, aby zatuszować te metody budowania linków w oczach swoich klientów. Nawet po zwolnieniu firmy SEO wyjście z takiej sytuacji może być bardzo trudne dla klienta, gdyż nie będzie w stanie poradzić sobie z ręczną karę bez zgłoszenia wszystkich działań związanych z budowaniem linków, które zostały przeprowadzone, a do których jako klient de facto może nie mieć wglądu.

Opracuj długoterminową strategię

Dobre pozycjonowanie stron Września to zawsze długoterminowa strategia. Jeśli chcesz uzyskać szybkie wyniki, potrzebujesz marketingu w wyszukiwarkach (SEM), a jednym z najbardziej efektywnych kanałów SEM jest Google AdWords. Dzięki temu firma może umieścić link do swojej firmy u góry wyników wyszukiwania Google lub w ogromnej sieci witryn wydawców.

Bezpieczne SEO koncentruje się na dwóch odrębnych obszarach. Po pierwsze, SEO zaczyna się na stronie klienta, gdzie optymalizuje się czynniki na stronie, takie jak treść stron internetowych, tytuły i nagłówki, obrazy i nawigację. Zapytaj swoją agencję SEO, jaką pracę mogą wykonać w tej dziedzinie.

Budowanie linków jest nadal ważnym obszarem SEO, ale dzisiaj nacisk kładziony jest na marketingu, PR i networkingu ze społecznością, aby zachęcić ludzi do naturalnego linkowania do strony klienta.

Zapytaj swoją agencję SEO, jak budują linki i zapytaj, czy dostępne są pełne raporty dotyczące wszystkich działań związanych z budowaniem linków.

Ponieważ pozycjonowanie obejmuje docieranie do właścicieli witryn i społeczności, wiele pracy wykonuje się za kulisami, zanim zgłoszenie biznesowe lub link zostanie zgłoszony. Pamiętaj, że jeden zgłoszony link mógł być wynikiem godzin pracy w sieci i marketingu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>