Jak zwiększyć popularność własnej firmy w konkurencyjnej Warszawie?

Warsaw-Skyline-poland

Warszawa – stolica naszego kraju i największe skupisko firm w naszych granicach. To właśnie główny powód, dla którego każda działalność – zarówno większa, jak i mniejsza – powinna posiadać własną stronę internetową. Jest ona nie tylko doskonałym sposobem na reklamę i pozyskanie klientów, ale także na uzyskanie własnej marki i zaistnienie na rynku ogólnopolskim i światowym.

Wybór zleceniobiorcy

Prowadzenie biznesu w stolicy wiąże się również z tym, że wybór ewentualnego projektanta naszej strony internetowej jest bardzo duży. Niestety, oznacza to również o wiele dłuższy czas poszukiwań rzetelnego i znającego temat zleceniobiorcy. Przed dokonaniem ostatecznego wyboru, warto zapoznać się z portfolio danego projektanta oraz przejrzeć zaprojektowane już przez niego strony internetowe. Wiele młodych firm liczy także każdą złotówkę, stąd porównać trzeba również cenę usługi i dokładną jej zawartość. Warto jest wybrać firmę, która oferuje w miarę dobry produkt we w miarę dobrej cenie.

Wszystkie usługi o skrajnych parametrach należałoby odrzucić. Uwagę trzeba zwrócić na jeszcze jeden element – uniwersalność zaprojektowanej strony WWW. Najlepszym rozwiązaniem jest, by potencjalny zleceniodawca mógł sam wprowadzać zmiany i aktualizacje na portalu, a nie za każdym razem wnosić nowe zlecenie, które oczywiście będzie dodatkowo płatne.

Ceny w Warszawie

Jak można łatwo się domyślić, ceny projektantów stron internetowych w Warszawie są o wyższe od pozostałych miejsc. Szykując się na zlecenie stworzenia w pełni działającego portalu, trzeba przyszykować się na wydatek, który waha się od 3 tysięcy złotych, do nawet 10 tysięcy. Wszystko zależy od przeznaczenia strony i jej zawartości. Zwykła firmowa wizytówka w sieci to najmniejszy koszt. Trochę więcej kosztuje zaprojektowanie katalogu produktów wraz z wyszukiwarką.

Stworzenie sklepu internetowego to z kolei już wyższa technologia, która wymaga wydania odpowiednio większej ilości pieniędzy. Zatrudnienie specjalistycznej firmy do tego zadania jest odrobinę droższe, ale i bezpieczniejsze od zlecania projektu osobie prywatnej. W ramach zapłaconej ceny, otrzymujemy również darmowe wsparcie i modyfikację stron przez dany okres.

Owocni.pl

Bardzo dobrą ofertę projektowania stron internetowych w Warszawie posiada firma Owocni.pl. Poza samym tworzeniem portali WWW, projektują również logo, grafikę, tworzą oferty i nazwy produktów. Jednym słowem – kompleksowe usługi przy promocji wszystkich rodzajów towarów i usług. Bardzo dużym plusem jest oparcie swojej działalności o technologię WordPress, która pozwala zarządzać i modyfikować stronę w prosty sposób, nawet przez laika komputerowego.

Otrzymując taki portal, praktycznie zbędne jest jakiekolwiek monitorowanie go przez zleceniobiorcę czy zlecanie dodawania nowych wpisów oraz edycji informacji. Owocni.pl pozwala również na w miarę indywidualne podejście do każdego projektu oraz wycenę swojego własnego. Zwłaszcza w przypadku tak dużych miast jak Warszawa, niezwykle ważne jest odpowiednie rozeznanie w rynku stron internetowych. Przed rozpoczęciem współpracy z jakąkolwiek firmą projektującą portale, warto poszukać w sieci rozwiązań zastosowanych przez konkurencję. Powodów jest kilka.

Pierwszym, dość ważnym, jest zwykłe szpiegostwo. Można podpatrzeć, jak promują się firmy o podobnej działalności, jak wskazują na swoje dobre cechy oraz jakie błędy można wykryć na ich serwisach internetowych. Cel takiego zachowania jest jeden – zwiększenie zalet i wyeliminowanie wad w naszym funkcjonowaniu w Internecie. Warto również zaznajomić się z grafiką i architekturą stron znajdujących się na pierwszych kilkudziesięciu wynikach wyszukiwarki. Zarówno podczas samodzielnego tworzenia serwisu, jak i w momencie zlecenia pracy komuś innemu, trzeba być ostrożnym, by nie nastąpiła duplikacja stron, zwłaszcza pod względem wyglądu.

Jest to bardzo częste zjawisko, gdy korzysta się z automatycznych kreatorów, które mają wbudowane raptem kilka szablonów. Istnienie trzech firm o praktycznie takiej samej stronie internetowej nie będzie działać korzystnie na nasz biznes. Ważniejszym jest, by się pozytywnie wyróżniać.

Artykuł opracowano wspólnie z www.etworzenie.pl – tworzenie stron internetowych dla Warszawy.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

1 Komentarz

  1. Włodek pisze:

    Przede wszystkim szef takiej firmy musi być na miejscu aby wszystkiego dopilnować. Przynajmniej na początku działalności. Dlatego też przeprowadzam się do Warszawki. Kupiłem mieszkanie 30 minut drogi do Stolicy (z tej oferty http://www.tanga.pl). W razie kryzysu w firmie jestem szybko na miejscu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>