Jak zwiększyć sprzedaż? Testuj, testuj i jeszcze raz – testuj!

marketing-header

Jedną z podstawowych zasad każdej firmy powinna być ta: „testuj wszystko, nie zakładaj nic”. To dlatego, że wszyscy dobrze wiemy, że w sprzedaży nigdy nie wiadomo, jaka strategia zadziała – aż się jej nie sprawdzi. Najważniejsze do zapamiętania jest to, że testowanie jest jedynym sposobem wykrycia tego, co działa – a co nie – tak samo w tradycyjnej sprzedaży, jak i w tej prowadzonej online – tym samym testowanie jest najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży w sposób wykładniczy. Jeśli weźmiesz sobie tę wskazówkę do serca i użyjesz jednego z poniższych testów, dowiesz się, że to prawda, zwłaszcza gdy zaczniesz widzieć znaczną poprawę swojej sprzedaży.

Test # 1:

Oferuj tylko jeden produkt lub usługę na swojej stronie głównej. Czy sprzedajesz w swojej witrynie kilka produktów lub usług? Jeśli tak, zdecydowanie polecam przetestować, czy jest to najlepsza strategia dla Ciebie. Odkryliśmy, że oferowanie mniejszej ilości produktów w jednym miejscu, a więcej danych opisujących te produkty zawsze przekłada się na wyższą sprzedaż i to bez względu na to czy mowa o sprzedaży online właśnie czy też zasadzie, którą stosuje się w tradycyjnym marketingu opracowując gazetki promocyjne.

Chodzi o skupienie.

Zamiast próbować zadowolić wszystkich, którzy odwiedzają Twoją witrynę, oferując szeroki zakres produktów z minimalnym szczegółem o każdym z nich, jeśli oferujesz tylko jeden produkt – lub jeden zestaw powiązanych produktów – naprawdę możesz skoncentrować się na jednym kluczowym zestawie korzyści i odpowiedzieć tym samym na wszystkie możliwe pytania i wątpliwości, jakie użytkownicy mogą mieć na temat danego produktu. I nie musisz przestać sprzedawać innych produktów – zawsze możesz je oferować swoim klientom z innych stron internetowych lub skorzystać z dalszych ofert.

Oczywiście, jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, czy będzie to działać z Twoimi docelowymi odbiorcami jest przetestowanie tego! Napisz list sprzedażową do swojego produktu i umieść to na swojej stronie głównej. Następnie uruchom testy przez tydzień lub dwa, aby zobaczyć, jak zwiększa się sprzedaż.

Test # 2:

Zmiana oferty promowanej przez Ciebie w celu zwiększenia liczby zgłoszeń i zbudowania większej listy lojalnych abonentów. Twoja oferta jest narzędziem do zbierania adresów e-mail klientów i budowania listy e-mail, co pozwala na regularne utrzymywanie kontaktów z abonentami. Pozwala budować relacje zaufania i lojalności oraz lepiej sprzedawać produkty lub usługi. Ale czy wiedziałeś, że jeśli Twoja oferta dostosowana indywidualnie do klienta pojawia się w Twojej witrynie, może mieć ogromny wpływ na liczbę klientów, których przyciągasz?

Jeśli nie używasz długiej listy sprzedaży, spróbuj umieścić swoją ofertę tak, aby była widoczna na swojej stronie głównej – na górze po lewej stronie jest miejsce, w którym często skupiają się oczy odwiedzających. Najlepiej testuj różnorodne umieszczenie swojego wyboru w górnej części swojej strony głównej – ten obszar ekranu jest widoczny dla użytkownika przed przewinięciem strony.

Przeczytaj również:
https://www.oferujemyprace.pl/praca-sprzedazy-wyglada/

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>