Kasetony reklamowe – zbędny wydatek czy promocyjny must have?

kaseton_reklamowy_vs

Na przestrzeni ostatnich lat nastąpił dynamiczny rozwój nośników reklamowych. Standardowe formy promocji powoli odchodzą w zapomnienie, ustępując miejsca nowoczesnym rozwiązaniom, do których z pewnością można zaliczyć kasetony. Dowiedz się, czy jest to odpowiednia strategia dla wyróżnienia Twojej firmy!

Co przemawia na korzyść kasetonów?

szkolenie google adsIch najmocniejszą stroną jest uniwersalność i możliwość szerokiego wykorzystania. W żaden inny sposób nie uda się tak mocno wyeksponować nazwy i znaku graficznego prowadzonej działalności, dzięki czemu mocno zachowają się one w pamięci osób przechodzących obok budynków, na elewacjach których będą wisieć zamontowane kasetony. Można je również stosować wewnątrz pomieszczeń, tj. kina, lotniska czy sklepy poprzez informowanie o wyświetlanych filmach, godzinach przylotów i odlotów oraz bieżącej ofercie promocyjnej. Dodatkowo zamawiający może samodzielnie określać ich kształt i warstwę kolorystyczną, wyróżniając się na tle konkurencji.

Nie wolno zapomnieć o skuteczności oddziaływania na odbiorcę. Umożliwi to zastosowanie podświetlanych kasetonów, bardzo mocno zauważanych, zwłaszcza podczas trwania godzin wieczornych i nocnych oraz w trudnych warunkach pogodowych. Tradycyjne szyldy, plakaty i billboardy nadal mogą przyciągać uwagę, lecz są one widoczne jedynie w ciągu dnia. Kasetony reklamowe mocno skupiają uwagę, wizualnie prezentują się doskonale oraz cieszą wzrok, a jednocześnie nie oślepiają.

Wartymi uwagi zaletami kasetonów są także: łatwość instalacji i możliwość bezproblemowej, sprawnej zmiany umieszczanych na nich treści. W pierwszym przypadku wystarczy jedynie zamontować i przytwierdzić do ściany budynku tablicę, przeważnie wykonaną z bardzo trwałych profili aluminiowych. Z kolei aktualizacja informacji wymaga jedynie prostej wymiany lica, co ma szczególne znaczenie we wspomnianym już wykorzystaniu kasetonów wewnątrz budynków użyteczności publicznej.

O jakich wadach kasetonów warto pamiętać?

Pomimo możliwości nieograniczonego wyboru wymiarów kasetonu, musimy dostosować go do powierzchni, jaką dysponujemy. Niejednokrotnie musimy przez to ograniczyć część informacji, które chcieliśmy wcześniej zamieścić. Wbrew pozorom można to przekuć w walor. Nagromadzenie zbyt wielu treści na kasetonie może przynieść negatywne skutki, np. w postaci zbyt mocnego rzucania się w oczy, a w konsekwencji rozproszenia uwagi. Połączenie minimalizmu i elegancji będzie tutaj najlepszym rozwiązaniem.

Użytkownicy kasetonów czasami podkreślają dosyć wysokie koszty zużycia. Trzeba jednak zaznaczyć, że są to nośniki wykorzystujące świetlówki, które faktycznie pobierają stosunkowo dużo energii elektrycznej, a ponadto są narażone na wysoką awaryjność. Znacznie lepszym pomysłem jest skorzystanie z taśm, paneli i diod LED-owych, obniżających koszty zużycia prądu.

Jaką decyzję podjąć?

Na chwilę obecną kasetony są jedną z najskuteczniejszych metod promocji i wyeksponowania firmy. Inwestycja w taką reklamę powinna być zwrotna pod warunkiem, że mądrze dopasujemy umieszczane na nich treści oraz rodzaj wewnętrznego podświetlenia.

Jest to rodzaj nośnika kojarzącego się z efektywnym, nowoczesnym designem, co wywołuje wśród oglądających pozytywne reakcje i wzbudza dobre skojarzenia. Na tej podstawie możemy kształtować i rozwijać solidny wizerunek naszej firmy.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>