Pomysł na biznes – sprzedaż lodów z przyczepy

lavazza-1024x768

Szukasz własnego pomysłu na biznes? Lody to dobre rozwiązanie, szczególnie w miejscowościach, które cieszą się dużym zainteresowaniem turystów. Własna lodziarnia zawsze będzie dochodowa, oczywiście pod warunkiem, że będzie miała odpowiednią lokalizację, a sprzedawane w niej lody będą doskonałej jakości. Klienci bardzo cenią sobie jakość i smak, a po kiepskiej jakości lody raczej nie będą wracać.

Własna kawiarnia to dobry lokalny biznes, który z pewnością będzie cieszył się zainteresowaniem zarówno mieszkańców miasta, jak i turystów. Trzeba jednak mieć świadomość, że biznes gastronomiczny jest bardzo chwiejny, a także często sezonowy. Aby się udał, musi być odpowiednio przemyślany. W przypadku kawiarni, którą chcemy połączyć z lodziarnią, problemem może być sezonowość lub kiepska pogoda w danym sezonie. Świetnym rozwiązaniem może więc być wybranie nie stacjonarnej kawiarni, a przyczepy gastronomicznej, którą w razie potrzeby będzie można przestawić w inne, bardziej atrakcyjne dla klientów miejsce.

Niewielkie nakłady, dochodowy biznes

Lodziarnia to dobry pomysł na biznes, gdyż wbrew pozorom, nie wymaga wielkich nakładów finansowych już na starcie. Aby sprzedawać lody, nie trzeba bowiem dysponować taką powierzchnią, jaka jest potrzebna w przypadku tradycyjnej kawiarni. Najczęściej do otworzenia punktu sprzedającego lody wystarczy kilka lub kilkanaście metrów kwadratowych, oczywiście w dobrej i ciekawej lokalizacji. Jeśli nie wiemy, jak zabrać się za prowadzenie biznesu, warto sprawdzić, jak w przypadku tego biznesu wygląda franczyza. Lody sprzedawane pod znaną marką z pewnością będą cieszyły się dużym zainteresowaniem, sporo większym niż lody pod nieznaną nazwą. Na http://www.lodyprzygoda.pl/franczyza.html można znaleźć ciekawą ofertę franczyzową, dzięki której każdy zainteresowany lodowym biznesem znajdzie sporo informacji oraz możliwości idealnych dla siebie. Współpraca ze znanym i sprawdzonym partnerem biznesowym to dobre rozwiązanie dla osób, które chcą otworzyć lodziarnię, ale nie do końca wiedzą, od czego zacząć.

Franczyza nie musi być droga

Współpracę z marką Lody Przygoda &Lavazza można rozpocząć bardzo szybko, gdyż wszelkie formalności załatwia się praktycznie od ręki. Do zadań franczyzobiorcy należy jednak znalezienie odpowiedniego lokalu oraz zaadaptowanie go do potrzeb franczyzobiorcy. Nie jest to jednak spory wydatek. Wystarczy już około 20 tysięcy złotych, aby wynająć i przygotować lokal do wystartowania.

Niewysoka jest również opłata franczyzowa, która nie powinna być znacznym obciążeniem dla firmowego budżetu. 600 złotych opłaty należy uiszczać jedynie w sezonie, nie ma więc obaw, że trzeba będzie płacić opłatę także w zimie, gdy biznes z pewnością nie będzie się kręcił. Sprzedaż lodów czy mrożonej kawy z okienka z pewnością szybko zostanie zauważona przez mieszkańców danego miasta czy przybywających do niego klientów. Jeśli produkty będą dobrej jakości, można liczyć na to, że tłum chętnych będzie stał przy okienku przez cały sezon wiosenno-letni.

 

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

1 Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>