Pomysł na biznes: własna szkoła językowa

edwards-language-school-london-classroom-situation

Szkoły językowe odgrywają kluczową rolę w dzisiejszej rzeczywistości, zmniejszając bariery komunikacyjne. Według danych szacuje się, że na świecie jest ponad 6000 języków, z czego 200 ma milion lub więcej native speakerów. Jeśli masz referencje dydaktyczne, pasję do edukacji i chęć promowania wymiany kulturalnej, rozpoczęcie nauczania w szkole językowej może być bardzo satysfakcjonujące.

1. Określ docelowy rynek.

Pierwszym krokiem w rozpoczęciu założenia szkoły językowej jest określenie typu osób uczących się języków, których chcesz do swojej szkoły przyciągnąć. W pierwszej kolejności musisz zdecydować, czy swoją ofertę chcesz skierować do uczniów dorosłych czy dzieci. Jeśli koncentrujesz się na dzieciach, musisz pamiętać, że pojawią się tutaj specjalne wymagania dotyczące bezpieczeństwa i zdrowia. Jeśli kierujesz ofertę na dorosłych, zastanów się, czy chcesz zaspokoić potrzeby profesjonalistów, osób korzystających z języków w celach wypoczynkowych czy rekreacyjnych czy też obu.

2. Wybierz lokalizację nauczania.

Po zidentyfikowaniu rynku docelowego możesz zbadać potencjalne lokalizacje, w których mieścić będzie się szkoła językowa. Zacznij od oceny, czy te lokalizacje są ci bliskie i czy będą łatwo dostępne dla twoich potencjalnych klientów. Dowiedz się, czy w pobliżu szkoły znajdzie się szkoła, która nie jest obsługiwana przez szkołę językową. W razie potrzeby uwzględnij dostępność środków transportu publicznego oraz możliwość odbierania i odwożenia dzieci.

3. Zakup materiałów dydaktycznych i innych zasobów.

Kup pomoce dydaktyczne, takie jak białe tablice, znaczniki, podręczniki, projektory i inne urządzenia multimedialne. Zastanów się nad wyznaczeniem części Twojej lokalizacji jako centrum multimedialnego, gdzie studenci mogą angażować się w samodzielną naukę bez nadzoru nauczyciela. Centrum multimedialne jest przydatnym narzędziem wspomagającym nauczanie w klasie i oferuje studentom możliwość zajęcia się czymś innym w krótszym czasie.

4. Zatrudnianie nauczycieli i personelu pomocniczego.

Określanie standardów zatrudniania nauczycieli i pracowników pomocniczych, takich jak księgowi, sekretarki i recepcjonistka jest bardzo ważne. Sporządzenie kontraktów na stanowiska w niepełnym wymiarze godzin i pełnoetatowych oraz określenie struktury wynagrodzenia, w tym wynagrodzeń i premii też ma znaczenie. Rozważ inne kwestie – być może będą ci potrzebni dodatkowi nauczyciele, gdy będziesz chciał poszerzyć swoją ofertę o http://www.wyjazdy-jezykowe.com/. W kontekście nauczycieli i innych zatrudnionych musisz także przemyśleć aspekty finansowe, takie jak polityka zwrotu kosztów, świadczenia zdrowotne i czas urlopu.

5. Opracowanie formalnego biznes planu.

Opisz wszystkie swoje pomysły na piśmie w formie formalnego biznes planu, zawierającego streszczenie i omówienie analizy rynku, organizacji firmy, marketingu, linii usług, finansowania i finansów. Proces ten da ci pewność, że odpowiednio rozważałeś, jak wejść na rynek i jak pozyskać odpowiednie fundusze, aby kontynuować pomysł na swoją własną szkołę językową.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>