Poznaj firmę Lucart, lidera w sprzedaży filtrów i akumulatorów w modelu franczyzy

archive84_2

Polska branża motoryzacyjna utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Jest w niej miejsce zarówno dla nowych firm, jak i dla przedsiębiorstw z wieloletnim stażem, osiągających pozycję lidera w swoim sektorze. Wśród nich warto wyróżnić LucArt, jednego z czołowych sprzedawców akumulatorów i filtrów samochodowych, który dzieli się swoim doświadczeniem z innymi, oferując bardzo korzystny system franczyzowy.

W czym specjalizuje się firma?

LucArt Automotive może pochwalić się szerokim asortymentem produktów samochodowych. W ofercie znajdziemy nie tylko filtry i akumulatory, ale również oleje silnikowe, oświetlenie, ładowarki oraz kosmetyki do czyszczenia i pielęgnacji aut. Firma zajmuje się sprzedażą produktów tak znanych marek, jak m.in. Shell, Mobil, Lotos, Castrol, Philips, Varta, Centra i Filtron. Zakres działań LucArt obejmuje również szeroko zakrojony import olejów i dostarczanie środków smarnych na terenie całej Europy, a także zaopatrywanie indywidualnych odbiorców oraz sklepy i hurtownie.

Firma posiada uprawnienia do skupowania i utylizacji akumulatorów i zużytych baterii. Marka LucArt Eco powstała z chęci dbałości o ochronę naszego środowiska oraz zadowolenie klientów, którzy mogą liczyć na atrakcyjne oferty cenowe.

Na czym polega model franczyzowy?

lucartLucArt posiada bardzo rozbudowany system franczyzowy. Jest to popularna forma prowadzenia działalności gospodarczej, w której większe przedsiębiorstwo podejmuje współpracę z debiutującą na rynku firmą, głównie na zasadzie udostępnienia marki oraz dzielenia się doświadczeniem i własnymi strategiami zawodowymi i marketingowymi przez franczyzodawcę. W ten sposób rozwija on swoją sieć sprzedaży, jednocześnie pomagając franczyzobiorcy na szybkie osiągnięcie sukcesu.

Franczyzobiorca zobowiązany jest do uiszczenia jednorazowej opłaty inwestycyjnej, zależnej od pozycji danej firmy na rynku. Największe korzyści, jakie osiąga z tego tytułu to: możliwość wykorzystania popularności i uznania swojego partnera biznesowego, dotarcie do większego grona klientów, możliwość negocjowania bardziej korzystnych umów, szerszy wybór dostawców oraz profesjonalne wsparcie i szansa uczestnictwa w różnych szkoleniach.

Czym różni się franczyza od samodzielnego prowadzenia firmy?

Decydując się na zawarcie umowy z franczyzodawcą, należy liczyć się z częściową utratą swobody w prowadzeniu biznesu. Wszelkie decyzje należy konsultować z drugą stroną. Jeśli ktoś nie lubi się podporządkowywać i najbardziej ceni sobie niezależność, powinien działać wyłącznie na własną rękę.

Firmy korzystające z tego modelu od samego początku uzyskują dostęp do produktów w najlepszych cenach, pochodzących od czołowych producentów, z którymi franczyzodawcy współpracują od lat. Samodzielne prowadzenie biznesu wymaga poszukiwania kontrahentów, trudnych negocjacji oraz ściągania towarów z różnych źródeł w celu otrzymania jak najlepszych cen.

Franczyza oznacza automatyczne dołączenie do rozbudowanej sieci handlowej. Każda kampania reklamowa i opinie ze strony klientów przechodzą na konto wszystkich współpracujących, dzięki czemu znacznie szybciej i łatwiej można zbudować swój wizerunek. Warto zaznaczyć, że znaczną większość kosztów działań marketingowych pokrywa franczyzodawca. W drugiej sytuacji należy samemu obmyślać strategię promocyjną. Tylko dzięki dobrej reklamie można pozyskać pierwszych kupujących, a to wiąże się z dużymi wydatkami, na które nie wszyscy początkujący mogą sobie pozwolić.

Artykuł przygotowano wspólnie z firmą Lucart Automotive

lucart

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>