Sprzedaż perfum online – jak wyróżnić się na tle konkurencji?

$_32

Sprzedaż perfum przez Internet to bardzo popularny sposób na zarobek. Wszędzie, dookoła dostępne są różne rodzaje perfum w różnych cenach, i przede wszystkim – od różnych sprzedawców. Konkurencja w tym zakresie jest ogromna, a walka o klienta wciąż trwa. Jedynym sposobem na utrzymanie się w tym biznesie jest dobry sposób na wyróżnienie się na tle wspomnianej konkurencji, i sprawiania, że klient nie tyle, że kupuje, ale z chęcią wraca do naszego sklepu online, i poleca go innym.

Jest to nie lada wyzwanie dla sprzedawców, i wymaga wiedzy, a także kreatywności, które pozwolą na skomponowanie fajnej, dobrze wpływającej na potencjalnych klientów reklamy. Poniżej przedstawionych zostało kilka propozycji promocji internetowej produktów jakimi są perfumy, które z pewnością pomogą nam na wyróżnienie się na tle firm konkurencyjnych:

  • bannery - jedno z najbardziej popularnych narzędzi promocji w internecie. Są to różnego rodzaju paski, obrazki z reklamą naszych produktów, które w momencie kliknięcia w nie, przenoszą potencjalnego kupca na naszą stronę internetową. Banner, na którym klient ma “zawiesić oko” zawierać powinien ładną fotografię flakonika perfum wraz z zachęcającą ceną, bądź też ciekawe, chwytliwe hasło reklamowe typu “Piękny zapach to cecha charakterystyczna każdej pięknej kobiety”. Bannery takie powinniśmy umieszczać na stronach, które bezpośrednio powiązane są z tematyką perfum, np. drogerii internetowych, czy też sklepów z ubraniami na wieczór, gdzie perfumy idealnie wkomponują się w całokształt stylizacji.
  • internetowe komunikaty handlowe – czyli narzędzia, które umożliwią nam zawiadamianie oraz przypominanie klientom o naszej ofercie. Istotnym elementem jest tutaj posiadanie odpowiedniej bazy klientów, do których wysyłać będziemy naszą ofertę bezpośrednio na prywatną pocztę. Podobnym narzędziem jest newsletter, który trafia bezpośrednio do skrzynki potencjalnych klientów. Niezbędne do tego jet stworzenie pewnego rodzaju gazetki, która będzie pojawiać się co jakiś czas, i zawierać będzie różnorodne promocje w naszym sklepie internetowym (przykładowy wpis reklamowy https://www.perfumerianiebieska.pl/pl/p/Brut-Original-woda-toaletowa-100ml-spray-meska/960).
  • forum internetowe – warto również zainwestować w forum internetowe poświęcone perfumom, które będzie dostępne na naszej stronie. Aktywność użytkowników, poruszane tematy u dyskusje z pewnością przyciągną rzeszę potencjalnych klientów, którzy przy okazji wizyty na forum rozejrzą się po naszym sklepie, w najlepszym efekcie, dokonają zakupu.
  • filmy reklamowe – krótkie, 10-20 sekundowe filmiki, które prezentować będą ofertę naszego sklepu w sposób ciekawy i zachęcający do zakupów. W zależności od segmentu klientów, może to być prezentacja perfum na wieczorne wyjście dla kobiet, bądź też perfum na co dzień, dla mężczyzn. Filmiki powinny ukazywać się na stronach powiązanych z tematyką perfum.
  • fan page - każdy wie, jak popularnym portalem społecznościowym jest Facebook, który gromadzi rzeszę ludzi, jak i potencjalnych klientów. Warto zatem założyć fan page, czyli profil naszej strony, na którym będziemy na bieżąco kontaktować się z klientami, a także na którym możemy organizować różnorodne konkursy oraz informować o aktualnie trwających promocjach.
Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>