Ulotka – porady pomocne w uzyskaniu profesjonalnego projektu

design

Niezależnie od tego, czy tworzysz sklep, czy chcesz dotrzeć do nowych klientów, będziesz potrzebować przyciągającej wzrok i eleganckiej ulotki biznesowej. W tym artykule przedstawimy kilka wskazówek, które pomogą zaprojektować ulotki, które są najbardziej wszechstronnym, funkcjonalnym, bezpośrednim narzędziem marketingowym… i znacznie bardziej kreatywnym, niż myślisz!

Podstawowym celem ulotki jest zwrócenie uwagi; Drugim celem jest na przykład konwersja informacji dotyczących sprzedaży na temat ofert lub szczegółów wydarzenia. Jasne, oznacza to, że nie będzie to cenne dzieło sztuki, ale nadal możesz zrobić ulotkę, która wygląda niesamowicie, biorąc pod uwagę oba te cele.

Zapoznaj się z naszymi profesjonalnymi wskazówkami, na temat tego jak zaprojektować ulotkę, która najlepiej wykorzystuje małą przestrzeń do druku i jak najlepiej przyciągnąć uwagę swojego rynku docelowego.

Szukasz idealnego szablonu ulotki? Odkryj ogromną gamę stylowych projektów w sieci! Interesuje Cię spersonalizowany druk ulotek online również masz szerokie opcje (o ile nieograniczone) do wyboru.

Funkcja przede wszystkim

Oczywiście, zawsze możesz sprawić, by twoja ulotka był arcydziełem godnym Michała Anioła, ale realistycznie większość ludzi nie zobaczy jej w tym świetle. Niezależnie od tego, czy reklamujesz sprzedaż komputerów, czy też imprezę klubową, musisz pamiętać, że Twoja ulotka musi być wystarczająco skuteczna, by ktoś chciał ją baczniej obejrzeć. Informacje na ten temat muszą być również jasne i zwięzłe, aby przekonać tę osobę do sprawdzenia sklepu lub wzięcia udziału w wydarzeniu.

Szablon ulotki

Ustalenie priorytetu funkcji nad formą przed rozpoczęciem projektowania pomoże ukierunkować myślenie we właściwą stronę. Oczywiście, projekt odgrywa znaczącą rolę w konwersji sprzedaży, ale niekoniecznie musi być to najbardziej gustownie zaprojektowana ulotka, liczą się odpowiednie reakcje.

Zapoznaj się z tą funkcjonalną listą kontrolną i sprawdź ulotkę biznesową na początku i końcu procesu projektowania, aby upewnić się, że jest ona zgodna z niektórymi lub wszystkimi z nich:

• Przekazuj zwięzłe informacje – ogranicz treść tekstową tylko do istotnych informacji i nie ulegaj pokusie rozpisywania się.
• Spraw, by informacje były łatwe do odczytania – upewnij się, że rozmiary czcionek są duże.
• Udostępniaj dane kontaktowe i inne ważne informacje – wyciągnij adres strony pogrubioną czcionką lub upewnij się, że data i godzina wydarzenia lub sprzedaży zostanie umieszczona na dużą skalę.

Jednym z największych wyzwań, przed jakimi stoją graficy, jest jak maksymalnie wykorzystać niewielką przestrzeń do druku. Ponieważ większość ulotek jest ograniczona do standardowego rozmiaru strony A5 (148 mm x 210 mm) lub A6 (105 mm x 148 mm), musisz pomyśleć nieco bardziej kreatywnie o tym, jak rozłożyć swój projekt. Spróbuj podzielić ulotkę na nieregularne sekcje, ale nadal spraw by była sprytnie zorganizowanym projektem – w ten sposób możesz uzyskać najciekawszy efekt końcowy, którego konkurenci będą ci zazdrościć!

Może zainteresuje Cię także...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>