Ulotki promujące Twoją firmę – co na nich umieszczać a czego lepiej nie?

projects_banner_940x300_r05 (1)

Ulotki mogą być stosowane jako najbardziej efektywne narzędzie promocji firmy, jej produktów i usług, pod warunkiem że wyglądają profesjonalnie i niosą wartościowe treści. Dobrze zaprojektowana ulotka jest w stanie skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców, którzy będą wstępnie zainteresowani produktami. Ulotka musi mieć właściwą równowagę między zawartością i użyciem grafiki, aby przekonać użytkowników – stworzyć słynne call to action tj. wezwanie do działania. Elementy konstrukcyjne powinny sprawić by odbiorca chciał się skontaktować z firmą w sprawie oferowanych przez nią produktów lub po prostu chociaż wszedł na stronę internetową firmy.

Oto kilka wskazówek na temat projektowania atrakcyjnej ulotki, które sprzedaje

Chwytliwe nagłówki

Bądź kreatywny podczas pisania nagłówków na ulotki. Nie ma sensu drukować ulotki, jeśli klient ją od razu rzuca do kosza. Upewnij się, że ulotka jest narzędziem promocyjnym i nie jest przeznaczona do wrzucenia w śmietnik. Trzeba użyć nagłówków, które natychmiast przyciągają uwagę publiczności. Nie popełnij błędu i nie stosuj nazwę firmy lub rodzaju produktu w miejscu nagłówków. Pamiętaj, że chodzi o projektowanie ulotki i nie wizytówki firmy. Nagłówek w stylu: “Firma budowlana” nie niesie żadnego znaczenia dla klienta, gdyż tylko sugeruje samą branżę. Nagłówki muszą być bardziej znaczące i sugestywne. Na przykład chwytliwym tytułem jest “Dostarczamy przepyszne pizze w 30 minut” – to na pewno wzbudzi większe zainteresowanie. Musisz zrobić badania czego oczekują twoi docelowi klienci.

Dołącz kolory

Jeśli uważasz, że projekt ulotki w czarno-białej kolorystyce jest skuteczny – to jesteś w błędzie. Nie jest to najlepszy sposób na wypromowanie firmy. Nie mówię, że muszą to być projekty, które są zbyt wymyślne. Mogą to być proste projekty, ale profesjonalnie.

Zastosowanie mocnych słów

Stosuj krótkie i ostre słowa, wezwania do działania, aby stworzyć odpowiednią reakcję w umysłach odbiorców. Ulotka jest przeznaczona do promowania produktów lub usług. Dlatego też, warto postawić na takie słowa jak okazja, darmowa, korzyści, zarobić, szybko dostać itp w treści w swojej ulotce.

Nie dla długich zdań

Musisz wyrażać się szybko i bezpośrednio w ulotce. Nikt nie lubi owijania w bawełnę. Bądź precyzyjny i tą zasadą się kieruj podczas prezentacji informacji. Nie radzę używać długich zdań, ale trzeba kłaść nacisk na szczegóły produktu lub usługi.

Wykorzystaj wizualizacje

Zawsze używaj obrazów wraz z zawartością informacyjną, aby ulotka mogła wyglądać profesjonalnie. Musisz zdawać sobie sprawę z tego starego powiedzenia, że obrazy mówią głośniej niż słowa. Dlatego też postaw na wizerunki, które są istotne i wzmacniają tożsamość marki. Jeśli wiesz, że wizualizacje to nie jest twoja mocna strona, radzę skorzystać z profesjonalnej pomocy w ramach projektowania graficznego firmy.

Nie przesadź

Nie ma potrzeby, aby zapchać swoją ulotkę wielością obrazów i tekstu. Warto zachować jakieś puste przestrzenie dla łatwej czytelności treści. Twoje ulotki nie powinny wyglądać niechlujnie.

Kompleksowe informacje oraz druk plakatów i innych materiałów reklamowych znajdziesz też na stronie https://wydrukujemy.to/druk-ulotek

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>