5 sposobów na imprezę firmową

quady-bartbo-agencja-eventowa-11

Już od jakiegoś czasu imprezy firmowe stały się coraz bardziej i powszechne. Pracodawcy i właściciele firm zdali sobie sprawę, że miejsce pracy może stać się coraz bardziej uciążliwe dla pracowników, którzy mogą w wyniku tego widzieć swoją pracę w coraz bardziej negatywnym świetle. Aby zapobiec sytuacji, że pracownicy zaczną gardzić pracą lub takiej, że widzą ją tylko w sposób negatywny, firmy decydują się na organizację imprez firmowych, dzięki czemu to wszystko może stać się o wiele bardziej przyjemne, a zatrudnieni ludzie będą do pracy chodzić o wiele przyjemnej.

Dodatkowo, imprezy firmowe pozwalają pracownikom pogłębić więź ze sobą, a także między każdym z pracodawców i pracowników. Zatem miejmy nadzieję, że środowiska pracy będą korzystać z takich imprez firmowych jak najczęściej. Jednak plan imprezy korporacyjnej jest zawsze wyzwaniem. Czy można sobie wyobrazić to jak trzeba się namęczyć, by zadowolić dużą grupę ludzi i upewnić się, że cała impreza jest wystarczająco dobra dla każdej i każdego z tych uczestników? To trudne. Ale nie bój się, bo można to zrobić!

Budżet

Jednym z elementów, który wyznacza charakter imprez firmowych niezależnie od wszystkich innych czynników jest fakt, jak dużym budżetem się dysponuje. Bardzo niewielu przedsiębiorców jest chętnych do sponsorowania wielkich imprez firmowych. Ale z drugiej strony zdają sobie sprawę, że jest to jeden z najlepszych sposobów, aby rozpieszczać swoich pracowników. Dlatego też pomysły na imprezy firmowe muszą skupić się na potrzebach i życzeniach najlepszych pracowników firmy z uwzględnieniem wszystkich innych biorących w nich udział.

5 sprawdzonych pomysłów na imprezy firmowe:

-przyjęcie okolicznościowe, jak np. to związane ze świętami Bożego Narodzenia
-wiosenny piknik rodzinny dla pracowników
-koncert połączony z wyjątkowym cateringiem i zabawami integracyjnymi
-zimowy wyjazd na weekend w górach połączony z kuligiem
-tradycyjne, eleganckie przyjęcie koktajlowe

Ostateczny wybór należy oprzeć o wiek i preferencje pracowników

Najlepsze pomysły na firmowe imprezy korporacyjne to są te, które zachęcają do udziału. Chodzi o pobudzenia kreatywności pracowników, ale też ducha rywalizacji. Jeśli się to uda można mieć pewność, że impreza firmowa na pewno będzie super.

Jeśli firma doceniła Twoje możliwości i powierzyła Ci odpowiedzialność planowania i zorganizowania imprezy firmowej to z pewnością powód, dla którego powinieneś pękać z dumy. Oczywiście zorganizowanie tak dużej imprezy jest żmudnym i trudnym zadaniem. Może być wiele przeszkód. Jednak nie możesz się zniechęcać – jednak równocześnie powinieneś być na tyle rozsądnym i ostrożnym, aby podjąć zdecydowane kroki i unikać popełniania błędów, które mogą wykoleić twoje wysiłki. Głównym punktem jest to, że trzeba mieć sporo wiary w siebie i zaplanować swoje zadania starannie i metodycznie. Jeśli tak, to na pewno możesz liczyć na sukces.

Plan jest głównym punktem oparcia, od którego zależy cały sukces wydarzenia

Pierwszym krokiem w wydarzeniu planowania jest ustalić datę i miejsce imprezy. Data musi być do przyjęcia dla większości ludzi, jeśli nie do każdego. Następnie należy wrócić do punktu, o którym tutaj się rozwijaliśmy – a więc konkretnie zdecydować się na temat tego wydarzenia. Pamiętaj: temat musi być w zgodzie z celem, dla którego wydarzenie zostało utworzone.

W artykule wykorzystano materiały pochodzące ze strony firmy Bartbo.pl organizującej imprezy integracyjne dla firm

Komentarzy

  1. 0Rubens pisze:

    Ja lubię przemyślane imprezy firmowe według jakiegoś ciekawego scenariusza a nie tylko latanie po lesie z pistoletem na farbę. Z tego co pamiętam to w http://www.aplanet.pl/ organizowaliśmy ostatnio ciekaw event firmowy tego typu. Śmiało polecam.

  2. Lucyn pisze:

    Jak sądzicie, czy organizacja imprez to dobry pomył na biznes w średniej wielkości mieście? Zauważyłam, że w dużych miastach takie agencje eventowe doskonale sobie radzą i mają sporo klientów. Chciałabym zorganizować coś takiego u siebie, bo widzę, że jest nisza i spore zapotrzebowanie. Zastanawiam się tylko, od czego zacząć, jak stworzyć fajną ofertę, no i najważniejsze – ile środków jest potrzebnych na start? Czy takie nowo powstałe agencje cieszą się dużym zainteresowaniem?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>