Współczesny biznes nie istnieje bez ulotek, wizytówek, katalogów i wielu innych narzędzi informacyjno-promocyjnych. Wielu początkujących przedsiębiorców często nie wykorzystuje związanych z tymi rozwiązaniami możliwości, ponieważ jest przekonanych, że są to usługi drogie i nieopłacalne. Jak więc zmniejszyć ich koszty.
- Coraz tańszy druk
- Dlaczego warto zrobić wizytówki?
Coraz tańszy druk
Druk ulotek czy wizytówek wygląda zupełnie inaczej niż jeszcze kilka dobrych lat temu. Różnice dotyczą przede wszystkim stosowanych technologii i urządzeń. Druk jest coraz lepszej jakości, samo drukowanie trwa coraz krócej, a jednocześnie daje coraz więcej możliwości. Bardzo popularnym rozwiązaniem jest druk ulotek online, który pozwala w znacznym stopniu ograniczyć koszty związane z produkcją materiałów promocyjnych. Dzięki temu rozwiązaniu introligatorzy są w stanie zaproponować swoim klientom coraz atrakcyjniejsze ceny. Samodzielne przesłanie projektu, ustawienie jego parametrów ogranicza konieczność angażowania do pojedynczego projektu wielu osób. Sporą część zadań przejmują systemy informatyczne, automatyzacja procesów i kilka innych rozwiązań. Co ciekawe, dzięki takiej strategii druku może być on nie tylko tańszy, lecz także bardziej efektywny. Wydruki można dostać bardzo szybko (choć wszystko zależy od specyfiki materiału i liczby sztuk), pod drzwi biura, bez konieczności ich odbioru. Oczywiście nie oznacza to, że płaci się za kota w worku, ponieważ przed drukiem klient otrzymuje ostateczny projekt do akceptacji. Wszystko wygodnie, z domu lub z biura, na czas, bez kolejek, nerwów i stresu.
Dlaczego warto zrobić wizytówki?
Wizytówki to we współczesnym świecie biznesu konieczność. I mowa tutaj nie tylko o wielkim biznesie, ale i tym małym, dopiero raczkującym. Wizytówka to symbol profesjonalizmu i szacunku do potencjalnego partnera lub klienta. Nie ma nic gorszego niż maile lub numery telefonów zapisywane na przypadkowo znalezionej kartce. Wizytówka to także narzędzie reklamowe, z którego nie warto rezygnować. Być może dziś klient się na twoją usługę nie zdecyduje, ale kiedy pojawi się w jego biznesie taka potrzeba, twoja wizytówka mu o tobie przypomni i pozwoli szybko odnaleźć. To w dzisiejszym świecie, gdzie nikt nie ma czasu na długi i męczący research naprawdę ma znaczenie. Pomóż się znaleźć, za pomocą ulotki, wizytówki, strony w Internecie czy profilu na LinkedInie. Wszystkie te narzędzia są warto tego, by z nich skorzystać. To wcale nie musi dużo kosztować, to może za to wiele znaczyć.
