Internetowe katalogi stron – dlaczego są tak ważne dla firm lokalnych?

Dlaczego tak wielu właścicieli firm nie korzysta z tak ważnego narzędzia? Oczywiście, że jeśli chodzi o SEO i marketing istnieje wiele rozwiązań, ale w tym artykule zwrócimy baczniejszą uwagę na znaczenie lokalnych ofert i korzyści, które się z takimi katalogami stron wiążą.

company-3607511_960_720

Każdy marketingowiec często zadaje sobie pytania, które są tak oczywiste, że prawie aż niemożliwe. Zastanawiają się, jak wielu właścicieli małych firm czuje, że to wszystko ich nie dotyczy. “Nie potrzebuję tego i nie potrzebuję tego”, mówią – zawsze to samo “moi klienci byli w pobliżu odkąd mój dziadek założył tę firmę” lub “Nie muszę wydać tysięcy złotych, aby znaleźć się w Internecie: jeśli klienci będą mnie chcieli, zadzwonią do mnie, a ja dam im wskazówki “.A gdy zapytać ich “no dobrze, a co z nowymi klientami”. Odpowiadają: “Dobre polecenie ustne jest od zawsze moją najlepszą formą marketingu”.

Celem marketingu jest jednak (a przynajmniej być powinno) dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców, na jaki pozwala posiadany budżet. Może się komuś wydawać, że że jeśli mieszkasz w wyjątkowo małym miasteczku z populacją 1000 osób, jest ok. Ale założenie, że wszyscy w mieście wiedzą, kim jesteś i gdzie się znajdujesz, jest szalone. Ludzie dorastają i przenoszą się do innych miast, województw, a nawet krajów. Niektórzy ludzie nawet umierają, tak naprawdę to prawda!

Pokolenia znikają i zmieniają się. Firmy często zmieniają informacje i lokalizacje, od prostego numeru telefonu do zupełnie nowego adresu. Być może masz więcej niż jedną lokalizację. Być może planujesz przemianować swój biznes w przyszłości lub zamierzasz wprowadzić nowy produkt lub usługę. Chodzi o to, że musisz być widoczny w Internecie i łatwo dostępny dla klientów, bo stracisz tak wiele biznesu, że nie możesz sobie wyobrazić szkody.

Jeśli klient szuka konkretnego produktu, żywności lub usługi, pierwszą rzeczą, którą robią, jest wyciągnięcie:

  • telefonu komórkowego,

  • komputera stacjonarnego,

  • laptopa,

  • tabletu.

A potem przy pomocy wybranego urządzenia przejście do google. Najprawdopodobniej pierwsze miejsce, które tam się pojawia, jest pierwszym jego wyborem. Jeśli będziesz miał naprawdę dużo szczęścia, przewinie wyniki wyszukiwania wystarczająco, by zobaczyć, co kryje się pod trzema najlepszymi sugestiami. Jak więc konkurować w świecie, w którym wszyscy walczą o pierwsze miejsce lub pierwszą stronę Google? Idealnym miejscem na rozpoczęcie jest upewnienie się, że wszystkie informacje biznesowe są poprawne dla każdej wyszukiwarki, witryny, katalogu i witryny społecznościowej i że Twoja strona jest odpowiednio zaprezentowana – bez względu na to czy chodzi o firmową witrynę czy katalog stron właśnie. Nie wspominając już o ofertach, które poszerzają Twoją widoczność i pozwalają dodawać treści wizualne, takie jak obrazy, wideo itp. Pomaga to zwiększyć sprzedaż i ekspozycję. Daje to konsumentowi jasny obraz tego, co oferujesz. Co najważniejsze, ponad 90% konsumentów korzysta obecnie z wyszukiwarek, zanim zdecyduje się zrobić zakupy w lokalnych sklepach.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>