PR i marketing dla marki modowej

marketing szeptanyModa jest wyjątkową branżą, ponieważ prawie całkowicie wpływa na nią postrzeganie tego, co jest „w stylu”, a ta percepcja nieustannie ewoluuje. To, co jest w jednym miesiącu, może nie być w następnym, a zadaniem Twojej marki modowej jest wyprzedzanie krzywej i przewidywanie nadchodzących trendów.

Jednocześnie Twoja marka modowa powinna dążyć do wpływania na postrzeganie klientów w celu stymulowania wspomnianych trendów, a nie po prostu podążać za nimi. W ten sposób tworzysz popyt na swoje produkty.

Dziś jesteś tak samo odpowiedzialny, jak każde wielkie nazwisko w branży, za tworzenie szumu wokół Twojej marki i promowanie swojej kolekcji.

Czyli koncentrujesz swoje wysiłki na marketingu, czy tylko na kampaniach PR?

W rzeczywistości to właśnie chcemy dzisiaj wyjaśnić. Tak wiele marek modowych ma wrażenie, że powinny koncentrować się na jednej lub drugiej. Nie zdają sobie jednak sprawy, że (zwłaszcza w branży modowej) marketing i agencja pr warszawa działają najlepiej, gdy są stosowane w połączeniu ze sobą.

Miej szczęście, że jesteś częścią branży, która może bezproblemowo stosować jednocześnie wiele potężnych strategii rozwoju.

Ponieważ oczekiwania konsumentów i poziom wykształcenia zmieniły się, marki modowe stały się (i nadal są) znacznie lepiej wykształcone w zakresie działań marketingowych za pomocą mediów społecznościowych, blogów, optymalizacji wyszukiwarek i marketingu treści modowych. Rozwój mobile i e-commerce sprawił, że krajobraz cyfrowy stał się koniecznością.

Co agencja marketingu cyfrowego robi dla Twojej marki modowej?

Podczas gdy zarówno marketing, jak i PR wspierają sprzedaż, marketing jest tym, o czym myśli większość ludzi, gdy chcą budować swój biznes. Na dobre lub na złe, marketing to bardziej bezpośredni sposób na zaangażowanie klientów.

Od lat tradycyjny marketing wpływa na decyzje zakupowe klientów za pośrednictwem telewizji, radia, czasopism i bardziej tradycyjnych mediów.

Dziś jednak krajobraz marketingu zmienił się diametralnie. Tradycyjne metody stają się coraz mniej skuteczne ze względu na słabą percepcję społeczną. W miejsce „tradycyjnego” marketingu pojawiają się agencje marketingu cyfrowego.

bluza damska wranglerCzym zajmują się agencje marketingu cyfrowego?

Agencja marketingu cyfrowego różni się od tradycyjnej agencji marketingowej tym, że koncentruje się na marketingu opartym na wynikach w świecie cyfrowym. Mierzalny marketing i ROI to się liczy!

Sposób, w jaki nawiążesz relację z agencją marketingu cyfrowego, będzie zależał od rekomendacji ekspertów. Obejmują one od tożsamości marki (projekt, slogan itp.) po budowanie wysoce skutecznej strony internetowej. Po ustanowieniu marki ekspercka agencja marketingu cyfrowego koncentruje się na najskuteczniejszych formach marketingu dla Twojej firmy i zwiększaniu sprzedaży online lub w sklepie.

Kampanie marketingu przychodzącego zapewniają doskonałe zwroty dla marek modowych, zwłaszcza w połączeniu z wysoce ukierunkowanymi płatnymi reklamami na platformach takich jak Facebook.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>