Odwieczne pytanie: co założyć do pracy?

Był taki czas, kiedy każdy profesjonalista, bez względu na swoją branżę, codziennie wkładał do pracy garnitur, a w przypadku kobiet – sukienkę, oczywiście o odpowiedniej długości. Ale dzisiaj jest tak wiele interpretacji strojów formalnych i biznesowych, że łatwo można sprawić iż wygląda się niechlujnie lub jak prosto z balu przebierańców, jeśli nie jest się świadomym zasad panujących w danym środowisku pracy.

oferujemy nananova

Nie brakuje dzisiaj też stylistów, którzy współpracują z menedżerami, którzy chcą poprawić sposób, w jaki prezentują siebie jako specjalistów, którzy chcą zaimponować swoim klientom i szefom. Na kanwie tego powstają nawet trendy traktujące na temat poziomów dostosowywania ubioru do środowiska pracy.

Jeśli nie masz pewności, który poziom jest najbardziej odpowiedni dla twojego środowiska pracy, podstawowa zasada brzmi: “im więcej masz do czynienia z pieniędzmi klienta, tym bardziej tradycyjnie i konserwatywnie powinieneś się ubierać”. Ogólnie rzecz biorąc oznacza to, że ludzie działający w finansach, prawie i księgowości na przykład powinni trzymać się tradycyjnego stroju biznesowego, a ci w kreatywnych branżach, takich jak rozrywka i reklama, mogą ubierać się bardziej elastycznie w ramach swobodnego poziomu który oferuje choćby modny sklep z sukienkami. Jeśli jesteś członkiem zarządu lub spotkania z członkiem zarządu, strój formalny jest najbardziej odpowiedni – niezależnie od wielkości firmy.

Biorąc to pod uwagę, warto dodać, że nie istnieje coś takiego jak uniwersalna formuła czy przepis, który będzie pasować do każdej branży czy stanowiska. W rzeczywistości profesjonaliści muszą być w stanie dostosować siebie i swój styl zawodowy w oparciu o branżę, w której pracują – oraz klientów, którym służą – to jest podstawowa zasada dominująca nad tym wszystkim.

Na przykład warto zauważyć, iż ​​strój odpowiedni do sali konferencyjnej może wyglądać zupełnie inaczej gdy mówimy o startupie w Dolinie Krzemowej niż w przypadku doradców finansowych lub prawników w Nowym Jorku. To przykład rodem z Ameryki, ale prawda jest taka iż w Polsce działa to właściwie tak samo. Ostatecznie każdy znający się na temacie stylista może Ci powiedzieć, że to Ty decydujesz, co najlepiej sprawdza się w twoim biurze.

Wszystko jest tak naprawdę akceptowalne: od spodni, sukienek, spódnic, do choćby i kombinezonów – o ile prezentują się w najlepszy możliwy sposób i wybiera się odpowiedni krój, tkaniny, kolory i wzory. Jeśli chodzi o ubieranie się z nastawieniem na sukces w branży, naprawdę w dzisiejszych czasach masz mnóstwo opcji do wyboru. W internecie dodatkowo znajdziesz całe plejady stron, które przedstawiają kilka pomysłów na temat tego, co możesz nosić na każdym poziomie ubioru na podstawie ogólnych zaleceń aby twój strój, choć bardziej zrelaksowany, był wciąż schludny i profesjonalny. To wcale nie jest aż tak trudne, jak mogłoby się wydawać – najważniejsze jest znać kilka podstawowych zasad, pamiętać o nich i podczas zakupów i podczas ubierania się każdego poranka przed wyjściem do biura.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>