Kiedy przenosisz całe biuro, możesz oczekiwać, że koszty początkowe będą trochę wysokie! Są jednak rzeczy, które możesz zrobić, aby zmniejszyć kwotę, jaką będzie to kosztować. Kiedy po raz pierwszy kontaktujesz się z różnymi pracownikami handlowymi lub biurowymi w sprawie przeprowadzki firm Gdynia, poproś o zaprezentowanie szacunków kosztów, abyś mógł porównać przypuszczalne wydatki w różnych firmach.
Następnie przejrzyj wszystkie pozycje w biurze celem oszacowania kosztów. Musisz się upewnić, że nie są naliczane opłaty za nic, z czego nie będziesz korzystać! Jest jednak jeden element zamówienia, który warto zobaczyć w oszacowaniu: ubezpieczenie przeprowaadzki. Przeprowadzka ubezpieczona gwarantuje, że wypadki, które zdarzają się po drodze, nie wpłyną na Twoje wyniki finansowe! Kiedy oceniasz, jakie będą koszty przeprowadzki, weź pod uwagę szacunki, ubezpieczenie i każdą rzecz, za którą zostaniesz obciążony. Może to zająć więcej czasu, ale na dłuższą metę będziesz zadowolony, że wykonałeś tę pracę domową!
Jak zaplanować i zorganizować przeniesienie biura lub firmy?
Niezależnie od tego, czy przemieszczasz się na odległość, czy na duże odległości, powinieneś zacząć planować wcześnie, abyś był w stanie zrobić wszystko! Dobra przeprowadzka zaczyna się z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, z planem na najwyższym poziomie, dzięki czemu wszystko jest na miejscu.
Zacznij od ustalenia nowego adresu i zaplanowania okresu przekazywania poczt. Zwykle z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem będą mogli podać datę, od której zaczną przekazywać Twoją pocztę. Zaplanowanie tego zgodnie z datą przeprowadzki to dobry pomysł. Po ostatecznym przeprowadzeniu poinformuj swoich pracowników tak szybko, jak to możliwe. Będą potrzebować czasu na podjęcie decyzji dotyczących ich statusu pracy, a także zaplanowanie przeprowadzki, jeśli ma to zastosowanie. Jeśli nowa siedziba jest mniejsza – wszystko, co nie jest potrzebne w Twoim biurze musi zostać wyrzucone, aby nie musieć zabierać ze sobą. Zaplanuj lżejszy przepływ pracy w miesiącu przeprowadzki, aby nie zostać przytłoczonym prawdziwą pracą, wtedy gdy próbujesz się przeprowadzić.
Zatrudnienie dodatkowego menedżera na miesiąc przeprowadzki również nie byłoby złym pomysłem. Poproś zespół IT o przybycie do nowego budynku przed przeprowadzką, aby upewnić się, że wszystkie kable i gniazda są na miejscu. Zaplanuj dostawę pizzy, która przyjedzie i przygotuje jedzenie dla pracowników i osób przeprowadzających się przez pierwsze kilka dni po przeprowadzce. Podbuduj morale firmy, to dobry pomysł w okresie burzliwych zmian.
Wskazówki dotyczące pomyślnej przeprowadzki do biura
Jeśli chcesz przejść do sedna i przeprowadzić przeprowadzkę w biurze w możliwie najbardziej skuteczny sposób, świetnie! Przygotuj trzy do sześciu miesięcy wcześniej. Wiemy, że nie zawsze jest tak, że przed przeprowadzką otrzymujesz wypowiedzenie z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, ale jeśli to w ogóle możliwe, powinieneś zorganizować przeprowadzkę z jak największym wyprzedzeniem! W ten sposób możesz spędzić spokojnie, rozważnie czas na zbadaniu całego sprzętu biurowego, upewniając się, że wiesz, co należy ze sobą zabrać (i co można zostawić!) I upewniając się, że masz wspaniałe nowe biuro.