Rozprawiamy się z mitami na temat leasingu pracowników!

silhouettes-81830_1280To tylko ludzka natura, że ​​ludzie zwykle unikają rzeczy, których nie rozumieją. Brak zrozumienia i edukacji często utrudnia nam osiągnięcie naszych celów bez względu na aspekt życia.

Jednak w biznesie nie można pozwolić sobie na to, aby nie wykorzystać każdej możliwej okazji, która może popchnąć Cię na wyższy poziom w branży, w której się znajdujesz. Dlatego każdy pracodawca i właściciel firmy nigdy nie powinien przepuszczać szans, które mogą pomóc mu w przeniesieniu biznesu na wyższe wyżyny. Jedną z rzeczy, która może być bardzo pomocna dla każdej firmy, jest leasing pracowników z Ukrainy.

To może być szczególnie przydatne dla firm, które chcą wejść na rynki zagraniczne, ale nie mają zasobów i wiedzy na temat outsourcingu wykwalifikowanych pracowników, którzy odpowiadają ich potrzebom biznesowym. Pomimo korzyści, jakie leasing pracowniczy może oferować firmom, wiele firm wciąż ma wątpliwości, co naprawdę może dla nich zrobić. Istnieje wiele nieporozumień dotyczących usług leasingu pracowniczego. Poniżej znajdują się niektóre z tych mitów i prawda za nimi.

Mit nr 1: To jest drogie

To pierwsza myśl, którą większość ludzi ma, gdy pojawia się temat leasingu pracowniczego. Ponieważ podejmujesz się pomocy podmiotu zewnętrznego, większość zakłada, że ​​koszt usług będzie kosztowny. Chociaż jest to zrozumiałe, to tylko kwestia badań, aby dowiedzieć się, czy twoje założenie jest prawdziwe.

Prawda: Zatrudnienie agencji pracy jest w rzeczywistości tańsze niż posiadanie własnego działu zasobów ludzkich w firmie. Możesz zaoszczędzić więcej dzięki leasingowi, ponieważ eliminuje to grzywny, które wiele firm płaci za błędy w raportowaniu, a także ewentualne koszty, jeśli pojawią się procesy sądowe. Jeśli się nad tym zastanowić, pracodawca ma wiele spraw do załatwienia i zamiast cały dzień wypełniać papiery i dokumenty, wolałbyś spędzać czas na mobilizowaniu strategii, jak ulepszyć swój biznes. Oto, co leasing pracowników może dla Ciebie zrobić; ułatw sobie życie, a Twój czas będzie bardziej produktywny.

Mit nr 2: Wielkość firmy

Drugą obawą, jaką ma większość firm, która sprawia, że ​​zastanawiają się dwa razy przed zatrudnieniem agencji pracy, jest to, że uważają, że ich firma jest zbyt mała lub zbyt duża dla tegoż. Ale to kolejne nieporozumienie dotyczące leasingu pracowniczego.

Prawda: Większość agencji pracy obsługuje klientów zatrudniających od 20 do 50 pracowników lub od 100 do 200 pracowników. Są nawet tacy, którzy mogą obsłużyć do 500 pracowników, zwiększając pojemność działów firmy, takich jak dział HR, co w zamian pozwala firmie skoncentrować swoje zasoby i energię na większych sprawach.

Mit nr 3: Może powodować zamieszanie wśród pracowników

Więcej niż mit. jest to raczej strach dla większości pracodawców. Pracodawcy mogą obawiać się, że leasing pracowniczy zamiast zaprowadzić porządek i dodatkową władzę w biznesie, spowoduje jedynie zamieszanie wśród pracowników, a niektórzy mogą nawet oprzeć się zmianie.

Prawda: Podobnie jak w przypadku wszelkich nowych przepisów lub zasad, które będą obowiązywać w każdej organizacji, musi istnieć okres dostosowawczy dla członków, zanim będą mogli w pełni dostosować się do nowych zasad.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>