Salon piękności w branży weselnej – jak rozkręcić tę niszę?

Services-Bridal-Makeup

Czy śluby są bardzo dochodową niszą dla twojego biznesu, czy też jako kosmetyczka nie wiesz jeszcze jak się w to „wstrzelić”? Wystarczy wejść na ModneWesele.com, by przekonać się że zdaniem każdej narzeczonej ślubne włosy i makijaż to wielka sprawa. Jeśli podejdzie się do tego tematu ostrożnie (zwróć uwagę na te słowa), narzeczona i jej wesele mogą być lukratywnymi zarobkami dla salonu piękności.

Jeśli oferujesz wyjątkową usługę weselną, możesz sobie na to pozwolić. Sztuką jest przyciągnięcie dobrych klientów, którzy z przyjemnością zapłacą odpowiednią cenę za właściwą usługę. Nie każda narzeczona to twoja grupa docelowa. Tutaj znajdziesz szczegółowe porady i wskazówki dotyczące znalezienia idealnych odbiorców swoich usług.

Różnica w podejściu do marketingu

Istnieje wyraźna różnica w podejściu do włosów i makijażu, jeśli chodzi o narzeczone. Jednak salony piękności i kliniki estetyczne są idealnie zlokalizowane, aby zmaksymalizować pełny potencjał marketingowy dla nowożeńców.

Jeśli chodzi o dobrą zabawę w wielkim dniu:

• 59% narzeczonych twierdzi, że zamierza do tego dnia schudnąć (podobnie jak 35% wszystkich innych dziewcząt)
• 39% narzeczonych planuje, aby ich zęby były bielsze na zdjęcia ślubne
• 6% planuje zabiegi przeciwzmarszczkowe

Twoje podejście do marketingu musi być długoterminowe. Twórz i sprzedawaj specjalne pakiety dla nowożeńców, a w nich laserowe usuwanie włosów, wybielanie zębów, zabiegi odmładzania skóry, pielęgnację twarzy i skóry. Ponieważ wielki dzień zbliża się – potem w pakiecie przyjdzie czas na przygotowanie paznokci, woskowania i tak dalej.

Jak uzyskać uwagę nowożeńców, aby wybrali właśnie twój salon piękności?

Zastanówmy się, jak znaleźć swoją idealną panną młodą i upewnić się, że zadzwoni do twoje firmy, a nie konkurentów. Oto kroki pomocne, aby sprzedać salon, spa lub klinikę, aby zapewnić sobie mniej wolnych terminów.

Krok pierwszy: Twój zestaw narzędzi marketingowych dla panny młodej

To jej wielki dzień i na pewno poświęciła wiele godzin na dopracowanie każdego szczegółu, a jeśli chodzi o jej wygląd w dniu ślubu, musi mieć pewność, że może ufać swojemu zespołowi specjalistów, aby wyglądała jak wspaniale. Jeśli strona twojej marki wygląda wspaniale i przekazuje właściwe komunikaty marketingowe, nie będziesz mieć problemu ze zrobieniem dobrego pierwszego wrażenia, a wtedy klientka obdarzy cię zaufaniem – więc zwróć na to uwagę, jeśli chcesz przyciągnąć więcej klientek ślubnych do salonu, spa lub kliniki.

Przyjrzyjmy się Twoim narzędziom marketingowym – czy budzą zaufanie?

Czy Twoja witryna internetowa salonu zadowoli narzeczoną? Jeśli panna młoda poszukuje specjalisty weselnego fryzjera w pobliżu konkretnego miejsca, wtedy prawie na pewno zacznie poszukiwać go online. Więc witryna salonu musi wręcz krzyczeć że jesteś utalentowanym, ekspertem i całkowicie wiarygodnym. Muszą się tam znaleźć wspaniałe zdjęcia – profesjonalne i najlepiej również te, które przedstawiają zdjęcia Twoich poprzednich klientek – to zawsze działa najlepiej.

Zobacz również: Jak zostać konsultantką AVON

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>