Salony z modą – jak zdobywają klientki?

wedding-1238432_640Prowadzenie salonu z modą jest marzeniem wielu pań, które chcą mieć własny biznes. Wydaje im się bowiem, że jest to świetna opcja na połączenie przyjemnego z pożytecznym, czyli robienie czegoś, co je interesuje i zarabianie dobrych pieniędzy. Warto jednak mieć świadomość, że wiele takich eleganckich butików powstaje dosłownie na kilka miesięcy, a następnie znikają z mapy zakupowej swojego miasta. Problemem zwykle jest nieumiejętne podejście do biznesu.

Wiele osób myśli, że wystarczy otworzyć salon z modą w dobrej lokalizacji i już wystarczy czekać na klientki, które z pewnością drzwiami i oknami będą przybywać do nowo otworzonego butiku. Tymczasem ten rynek jest wyjątkowo wymagający i nie da się prowadzić salonu z modą bez większego wysiłku. Bez względu na to, czy oferujemy ,suknie ślubne Warszawa czy raczej stawiamy na bardziej codzienną modę, trzeba zadbać o to, by w sklepie oferowane były produkty doskonałej jakości, a także, by o istnieniu sklepu dowiedziało się jak najwięcej osób. Nie można pozwolić sobie na sprzedaż słabej jakości ubrań, nawet, jeśli będą tylko częścią oferty sklepu. Jedna kiepska gatunkowo rzecz może bowiem zepsuć opinię o całym sklepie.

Przede wszystkim oferta i podejście do klienta

W przypadku salonu z modną odzieżą trzeba zadbać o doskonałą ofertę i ubrania pochodzące od dobrych firm i projektantów mody. Klientki salonów z modą zwykle poszukują czegoś unikalnego, oryginalnego, niebanalnego, a także ubrań, które nie są dostępne w większości sklepów. Im bardziej bogata, różnorodna i przy tym unikalna będzie oferta w salonie, tym większa szansa, że będzie on przyciągał nowe klientki. Ważna jest również obsługa, która powinna doradzić, a także mieć dużą wiedzę na temat wszystkich produktów, marek czy projektantów. Klientka, która raz zrobi zakupy i będzie z nich zadowolona, z pewnością wróci do takiego salonu przy kolejnych ubraniowych zakupach. Jeśli natomiast obsługa będzie kiepska, salon nie będzie cieszył się dużą popularnością nawet wtedy, gdy będzie oferował doskonałe produkty. Klienci nie lubią bowiem przebywać w miejscach, w których sa kiepsko obsługiwani w sytuacji, gdy zostawiają naprawdę spore pieniądze.

Zadbaj o reklamę i promocję

Bez względu na to, czy nasz salon z modą znajduje się w dużym mieście, czy w niewielkiej miejscowości, bardzo ważna jest jego reklama i promocja. To szczególnie istotne na początku działalności, gdy potencjalne klientki nawet nie wiedzą o istnieniu salonu. W przypadku promocji warto postawić zarówno na dobrą reklamę zewnętrzną, jak i na różne formy reklamowania w sieci. Dzięki temu będzie można przyciągać różne grupy klientem. Co więcej, doskonałym rozwiązaniem będzie również sprzedaż przez internet. Sklep online może być świetnym uzupełnieniem stacjonarnego salonu. A z jego oferty będą korzystać osoby, które nigdy by nie dotarły do stacjonarnego sklepu, przede wszystkim z powodu odległości.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>