3 skuteczne formy reklamy w internecie

zrzutekranu2021-03-5o16.25.44Reklama jest dźwignią handlu – to hasło słyszeliśmy wszyscy. Jednak co zrobić, aby była skuteczna? Oto trzy skuteczne formy reklamy internetowej!

Jak zaprojektować reklamę, by przyciągała, zamiast wywoływać chęć zamknięcia przeglądarki? My to wiemy, a jeśli Ty nie dysponujesz taką wiedzą, zostań z nami: poznasz aż 3 sposoby na skuteczne reklamy w internecie.

Sposób pierwszy: reklama w Google

Najpopularniejsza przeglądarka użytkowana każdego dnia przez miliardy osób na całym świecie stanowi najprawdopodobniej również jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorcy. Możemy w tym przypadku podzielić reklamy na bezpłatne i płatne. Te, które nie wymagają od nas zapłaty internetowemu gigantowi opierają się na pozycjonowaniu i optymalizacji strony zgodnie z zasadami SEO. Dzięki takim zabiegom nasze treści docierają wprost do zainteresowanych odbiorców dzięki dokładnemu dopasowaniu słów kluczowych, przekładających się na bezpośrednie zapytania wpisywane w pasek przeglądarki.

Przez płatną reklamę rozumiemy AdWords. Ta forma reklamy polega na prezentowaniu sponsorowanych odnośników w wynikach wyszukiwania. Również uwzględnia SEO, jednak link jest opisany jako sponsorowany i ma nieprzypadkowe położenie: często figuruje na samej górze wyników. Formuła AdWords opiera się na wymianie kliknięć na płatności.

Sposób drugi: reklama w social media

Serwisy społecznościowe od dawna przestały pełnić funkcję pośrednika w kontaktach międzyludzkich i pola do prezentowania zdjęć z wakacji. Obecnie stanowią potężne narzędzie marketingowe, które pozwala dotrzeć do klientów w bardzo precyzyjny sposób. Przykładowo, opcja Facebook Ads umożliwia Ci określenie wieku i miejsca zamieszkania docelowych odbiorców oraz uwzględnia ich zainteresowania. Są to zatem wysoce sprofilowane reklamy, co wpływa na ich skuteczność. Rozwiązania oparte na podobnym schemacie dostępne są również w serwisach takich jak Twitter czy Instagram. Ważne jest przedstawienie swojej oferty w przystępny sposób, a często także nawiązanie kontaktu z odbiorcami celem pokazania przyjaznego oblicza marki i zatrzymania potencjalnego klienta.

Sposób trzeci: e-mail marketing

Wszelkiego rodzaju newslettery i e-maile stanowią bezpośrednią i skuteczną formę reklamy. Są przy tym niedrogie i szybkie. Docierają bezpośrednio do skrzynki pocztowej. Wystarczy dobry tytuł wiadomości – i to właśnie prosty e-mail może sprawić, że użytkownik będzie postrzegał markę bardziej personalnie. Narzędzia stosowane w tej technice umożliwiają skierowanie wiadomości imiennie do użytkownika i wezwanie go do nakreślonego przez markę działania: kliknięcia w odnośnik, zakupu produktu lub podzielenia się informacją z innymi osobami, przykładowo w kanałach społecznościowych. Czy wiesz, że email marketing ma się ostatnio bardzo dobrze? Według dostawców poczty elektronicznej, korzystanie z niej wzrosło o 40% od początku pandemii!

Skuteczna reklama w internecie z Adnext

W reklamowych meandrach można się pogubić. Ale nie przejmuj się: nie zostaniesz z tym sam! W bazie wiedzy Adnextznajdziesz teksty, które pomogą Ci określić grono odbiorców reklamy i dopasować jej formę do potrzeb Twojej firmy.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>