Skuteczne wideo – dlaczego tak ważne w marketingu i jak je stworzyć?

Marketing wideo cieszy się już na ten moment ogromną popularnością i prawda jest taka, iż z każdym dniem jego wpływ na to, co się dzieje w dowolnej branży jest coraz większy. Duże marki inwestują sporą część swojego budżetu reklamowego w tworzenie dobrych kampanii wideo, ponieważ jest całkiem oczywiste, że ludzie wchodzą w większe zaangażowanie z treściami wideo online.

oferujemy colors

Natomiast mniejsze firmy wydają się zadowolone z blogów jako jedynej formy strategii marketingu treści. Nie są zbyt chętni do przyłączenia się do fali marketingu wideo, głównie dlatego, że uważają proces tworzenia dobrej treści wideo za przystępny tylko dla większych marek (co w rzeczywistości nie jest prawdą, a oferta agencji takich jak https://playcolors.pl/ jest tego najlepszym dowodem ).

Takie nastawienie innych mniejszych firm z tego samego rynku może być dużą szansą dla Ciebie jako małego podmiotu. Tworząc serię solidnych treści wideo i promując je dobrze, możesz:

  • skutecznie dotrzeć do grupy docelowej
  • stworzyć doskonałą świadomość marki
  • stać się liderem rynku w krótkim czasie

Poniżej przedstawiamy pięć skutecznych wskazówek do marketingu wideo, które przygotowaliśmy po znacznych badaniach i mamy nadzieję, że zaoferują lepsze wskazówki dotyczące procesu marketingu wideo, z których będziesz mógł dobrze skorzystać.

Twórz skuteczne treści wideo

Research – podobnie jak w większości kampanii, research musi być również pierwszym krokiem w określaniu różnych szczegółów, takich jak:

  • Kto jest waszym odbiorcą docelowym?
  • Jakie są obecne trendy w twojej branży?
  • Czym jest USP Twojej firmy?
  • Ile możesz wydać na tworzenie i promowanie treści wideo?

Poświęć dużo czasu na zbieranie i przetwarzanie odpowiednich danych, aby zaplanować skuteczną kampanię marketingową wideo.

Jakość – chociaż jakość wideo jest równie ważna jak przekazywana przez niego wiadomość, nie przesadzaj z drogimi aparatami i sprzętem do pierwszej kampanii Skorzystaj z bezpłatnych dostępnych zasobów, takich jak: wolna powierzchnia biurowa, przyjaciel z dobrą kamerą etc.

Wystarczy prosty film, aby rozpocząć kampanię marketingową wideo, ale upewnij się, że treść jest bogata i profesjonalnie wygląda. Twój film może być dowolnego typu – reklama, mowa promocyjna, referencje klientów, materiały edukacyjne – ale powinien dobrze łączyć się z publicznością i pozostawić dobre wrażenie na Twojej marce.

Czas pracy – ludzie mają krótszy czas skupienia uwagi, co sprawia, że ​​trudno jest skupić się na nich przez ponad minutę, gdy mają obejrzeć film promocyjny. Trzymanie się 60-sekundowego przekazu dla treści wideo może być bezpieczną opcją. Twoim prawdziwym wyzwaniem będzie pozostawienie śladu w świadomości ludzi na temat Twojej marki w tym czasie.

Napisy – Dodawaj napisy do swoich filmów lub przynajmniej dołącz między nimi podpisy. Czy wiesz, że 85 procent filmów na Facebooku jest oglądanych bez dźwięku? Tak więc zawsze lepiej jest dodawać do nich napisy, a jeśli wideo jest pozbawione mowy, dołącz między innymi napisy. Pomocne są także napisy, gdy chcesz zaspokoić ten niewielki procent osób w Twojej okolicy, które nie mówią w Twoim języku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>