Są sytuacje w trakcie istnienia firmy, w których przyda się pomoc zewnętrznego fachowca. Kogoś spoza firmy, kogoś ze świeżym spojrzeniem. Kogoś, kto nie będzie bać się powiedzieć wprost, w jakich obszarach pod kątem marketingowym firma popełnia błędy oraz co można na to poradzić. W tym przypadku właściwą osobą jest specjalista ds. marketingu internetowego.
Po pomoc e-marketingowca sięgnij kiedy…
firma nie pozyskuje nowych klientów
To największy problem. Zwykle wynika z długofalowego zaniechania działań promocyjnych lub popełniania karygodnych błędów pod kątem obsługi klientów, budowania relacji biznesowych oraz wizerunku w Internecie.
Pomoc specjalisty ds. marketingu internetowego może być w tym przypadku nieoceniona. Audyt pozwoli na określenie problemów oraz wskaże działania, których wdrożenie pomoże zmienić sytuację na znacznie korzystniejszą.
firma potrzebuje poprawić swój wizerunek
„Zła prasa” często skutecznie ogranicza ekspansję firmy. Specjalista ds. marketingu internetowego przy użyciu odpowiednich, specjalistycznych narzędzi, będzie w stanie wskazać źródła niekorzystnych publikacji oraz sposoby przeciwdziałania powtarzaniu się takich sytuacji w przyszłości.
firma planuje poszerzyć swoją działalność
Odpowiednia prezentacja oferty firmy w Internecie sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów oraz utrzymywaniu doczesnych. Właściwie skrojona kampania PPC oraz użyteczny content na stronie i oficjalnych profilach firmy w Social Mediach może w tym przypadku zdziałać cuda.
firma chce skonsultować strategię obecności w Internecie
Kto nie pyta, ten błądzi. Niekiedy dobrym rozwiązaniem jest skonsultowanie strategii obecności firmy w Internecie jeszcze przed jej wdrożeniem w życie. Dobry specjalista ds. marketingu internetowego może zasugerować zmiany lub inne skuteczne i często dużo tańsze rozwiązania.
Specjalista ds. marketingu internetowego
Jednym z polecanych w Internecie specjalistów od marketingu internetowego jest Marcin Balana. To osoba, która chętnie doradza i osobiście pomaga mikro, małym i średnim firmom w budowaniu silnej pozycji w Internecie. Dane kontaktowe do niego zostały zaprezentowane poniżej.
Marcin Balana
tel.: 512 188 666
e-mail: kontakt@marcinbalana.pl