Producent standów – oferta
W branży reklamowej istnieją setki sposobów na przedstawienie danego produktu w jak najkorzystniejszy sposób. Jednak jak można się było spodziewać, to nie o ilość, a o jakość chodzi. Na podstawie współczesnych technologii do walki ze spamem można jednoznacznie stwierdzić, że dzisiejsza reklama wręcz nie może być nachalna, gdyż jest to najskuteczniejszy mechanizm do zniechęcenia i utraty potencjalnego klienta. Zobaczmy, jak polski producent standów reklamowych skomentowałby taki proceder.
Dyskrecja i atrakcyjna forma to podstawa
Prawdopodobnie w rankingu najbardziej irytujących środków marketingowych górować będą ulotki. Najczęściej spotykamy się z całkowicie losowymi treściami, które ani nas nie interesują, ani nie są związane z miejscem ich kolportażu. A będąc nimi atakowanym kilka razy podczas przejścia przez jedną ulicę, można się zirytować. Na szczęście branża wyciągnęła wnioski i wie, że ulotki mają swoje zastosowanie w specyficznych, zaplanowanych warunkach, a do zadań marketingowych należy korzystać z innych środków.
Jednym z naprawdę skutecznych sposobów na promocje produktu są standy reklamowe. Fenomen ich skuteczności można w zabawny sposób ująć w trzech słowach – „po prostu są”. Jakkolwiek absurdalne by się to stwierdzenie nie wydawało, naprawdę jest to zasada ich działania. Stand może posiadać różne formy – eliptyczne, przestrzenne, totemy, czy soczewki, jednak najczęściej spotykanym i rozpoznawalnym jest stand umieszczony jako samodzielne stoisko reklamowe konkretnego produktu, lub jako nakładki na bramki w galeriach handlowych. Ich największą zaletą jest fakt, że są nienachalne. Stand taki wykorzystuje zazwyczaj i tak już zajętą przestrzeń, tematycznie jest dopasowany do otoczenia oraz jest skonstruowany w atrakcyjny i estetyczny dla potencjalnego klienta sposób. Jeżeli prezentowana tematyka okaże się interesująca dla danej osoby, wtedy z własnej woli wykaże inicjatywę i zapozna się z treścią reklamy, co bardzo podnosi szanse sprzedawcy na skłonienie klienta do zakupu.
Skuteczna reklama to taka, która sprawia, że klientowi wydaje się, że to on podjął decyzję o zakupie danego produktu. Na takie działania składa się wiele czynników, w tym także te naturalne, jak upodobania, sympatie, czy po prostu potrzeby. Wytworzenie potrzeb także leży jest zadaniem reklamy. Standy są idealnym narzędziem do stworzenia jednej z nich.
Artykuł powstał we współpracy z firmą Grupa Milo – standy reklamowe.
W ofercie elsago.pila można znaleźć fajną ofertę kubków termicznych z własnymi nadrukami. Jeśli szukasz jakiegoś fajnego gadżetu reklamowego dla klientów czy kontrahentów, taki oryginalny kubek termiczny z logo będzie świetny.