SEO – strategia bardziej zrozumiała, niż sądzisz!

shopping-4424344_960_720Search Engine Optimization (SEO) ma wiele zalet dla marek e-commerce. To świetny sposób na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży bez płacenia za reklamy. Z tego powodu ludzie często nazywają ruch organiczny „darmowym”, ale jest to trochę niedokładne. Ludzie, którzy patrzą na ruch organiczny wyłącznie jako bezpłatne źródło ruchu, zwykle nie odnoszą sukcesu. To dlatego, że nie rozumieją wartości inwestowania w SEO.

Chociaż nie płacisz za poszczególne kliknięcia i wyświetlenia, które zapewni Ci SEO, musisz zainwestować czas i pieniądze w swoją witrynę, markę i treść, aby pozycjonowanie sklepu internetowego miało sens.

To przeraża wielu ludzi. W przeciwieństwie do reklam PCP na Facebooku lub AdWords, trudniej jest oszacować ROI działań SEO. Każdej poprawie może być trudno przypisać wartość złotówki. Mimo to firmy, które teraz wygrywają w e-commerce, inwestują w SEO. Kolejnym wyzwaniem jest to, że SEO nie ma jednoznacznego przewodnika. Google (i inne wyszukiwarki) stale się zmienia i ulepsza swój algorytm, a te informacje zachowują prywatność, aby uniemożliwić ludziom korzystanie z systemu.

Stało się tak złożone, że wielu pracowników Google wysokiego szczebla przyznało, że tak naprawdę nie rozumieją już działania algorytmu RankBrain. Najlepsi matematycy i inżynierowie na świecie nie potrafią nawet powiedzieć, co robi pod maską.

Ale SEO nie musi być nieuchwytne. Być może nie wiemy dokładnie, jak obliczane są stopnie, ale znamy cel: Google istnieje, aby zapewnić najlepsze odpowiedzi na pytania ludzi. Przede wszystkim stawiają na:

  • zadowolonych użytkowników,
  • szybkie wyniki,
  • przyjazne dla użytkownika strony internetowe.

Wiedząc o tym i korzystając z wieloletniego doświadczenia, znamy najważniejsze kroki, które należy podjąć, gdy zaczniesz tworzyć zwycięską strategię SEO dla sklepów e-commerce.

Badanie słów kluczowych

Słowa kluczowe są podstawą SEO shopify (podobnie jak SEO dla innych niezależnych sklepów e-commerce. Jeśli nie wiesz, jakie są Twoje słowa kluczowe, wszystko inne jest stratą czasu.
Pomyśl o tym. Nie możesz po prostu powiedzieć: „Chcę ustawić się na pierwszej stronie Google!” Nawet jeśli tak, może to nie pomóc twojej firmie. Załóżmy, że chcesz założyć sklep internetowy z portfelami i torebkami. Możesz zarejestrować się i zacząć importować swoje produkty.

Gdy przychodzi czas na uszeregowanie witryny, musisz zrobić o wiele więcej niż po prostu znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwania. „Ręcznie robione skórzane torebki”. Oto twoje słowo kluczowe. Ważne jest, aby uszeregować według słów, których będą poszukiwać Twoi docelowi klienci. Ważne jest, by rozumieć cały proces i kilka innych technik, których możesz użyć do znalezienia tych słów kluczowych, ale pamiętaj: Zawsze pytaj siebie, czy Twoi klienci szukają tego przy wyborze słów kluczowych.

Nawet jeśli słowo kluczowe ma dużą liczbę, nie przyniesie wiele korzyści, jeśli użytkownicy nie będą zainteresowani tym, co masz do zaoferowania.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>