Telefony stacjonarne w biurach – czy ktoś ich jeszcze używa?

1

Choć telefony stacjonarne w naszych domach czy mieszkaniach należą do reliktów przeszłości i rzadko je się spotyka w warunkach domowych, zupełnie inaczej jest w mniejszych i większych firmach. Tam nadal telefonia stacjonarna ma się dobrze, gdyż jest o wiele wygodniejszym rozwiązaniem dla pracowników biurowych.

W większości firm pracownicy w szczególności działów biurowych czy handlowych korzystają z telefonów stacjonarnych. Ma to duże znaczenie w przypadku firm dużych, w których połączenia wewnętrzne odbywają się za pomocą skrótów telefonicznych. Dzięki nim można bez problemu połączyć się wewnątrz firmy bez konieczności wykręcania całego numeru. Trzeba jednak pamiętać, że telefonie komórkowe depczą telefonom stacjonarnym po piętach. Wielu właścicieli firm decyduje się na wyposażenie swoich pracowników w telefony komórkowe.

Telefony stacjonarne w firmach mają się bardzo dobrze

W najbliższej przyszłości raczej nie trzeba się obawiać, że telefony stacjonarne całkowicie znikną z biurek w polskich firmach. Bardzo często numer telefonu stacjonarnego jest jednym z najważniejszych sposobów skontaktowania się z danym przedsiębiorcą. Natomiast telefony komórkowe są o wiele wygodniejsze w użytku i korzystają z nich ci pracownicy, którzy nie pracują stacjonarnie, a wykonują swoje obowiązki poza siedzibą biura. Dzięki telefonom komórkowym mogą się oni kontaktować zarówno ze swoimi klientami, jak i przełożonymi. A obowiązkiem przełożonego jest wyposażenie takiego pracownika w dobry telefon. Pracownik nie ma bowiem obowiązku używania prywatnego telefonu w celach zawodowych. Nikt przecież nie chce podawać prywatnego numeru wszystkim firmowym klientom, gdyż większości osób zależy na oddzieleniu życia prywatnego od zawodowego i możliwości wyłączenia telefonu służbowego po godzinach wykonywania obowiązków zawodowych.

Kiedy warto zainwestować w komórki dla firm?

Operatorzy telefonii komórkowych mają z roku na rok coraz ciekawszą i bardziej rozbudowaną ofertę dla klientów firmowych. Nic więc dziwnego, że właściciele firm coraz częściej zamieniają telefony stacjonarne na urządzenia mobilne. Najczęściej jest to związane po prostu z tańszymi usługami. Można bowiem wykupić sporo ciekawych i korzystnych pakietów, dzięki czemu usługi będą zdecydowanie tańsze. To szczególnie ważne w tych branżach, gdzie pracownicy bardzo często dzwonią do klientów. Owszem, czasem zdarza się awaria Orange czy innegooperatora komórkowego, jednak takie problemy trafiają się dosyć rzadko, a przy tym są bardzo szybkonaprawiane. Tymczasem awarie telefonów stacjonarnych zwykle trwają dłużej, a ich naprawa również zajmuje sporo czasu. Jak widać telefony stacjonarne i komórkowe mają zarówno wady, jak i zalety. Najlepszym rozwiązaniem dla firm jest więc korzystanie z obu rozwiązań jednocześnie. Dzięki temu można będzie mieć pewność, że w razie jakiejkolwiek awarii jednego operatora, będzie można mieć łączność ze światem i klienci bez problemu dodzwonią się do firmy.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>