Testujemy usługi wiodących firm kurierskich w Polsce – która wypada najkorzystniej?

make-money-from-your-car-four

Podstawową zasadą określającą każdą firmę, jest zasada szacunku dla klienta. Ten szacunek najczęściej objawia się w każdorazowym, indywidualnym podejściu do każdego klienta, bez względu na jego status zarówno zawodowy, jak i prywatny. Oznacza to, że klient może być tzw. „zwykłym Kowalskim”, a może być nawet samym ministrem. Każdy z nich jest traktowany tak samo o pełnym profesjonalizmem.

Wszyscy wiedzą, że nie zawsze jest to możliwe i to nie tylko z winy firmy kurierskiej, ale także samych klientów. Kolejną zasadą w interakcji pomiędzy podmiotami jest szanowanie siebie po to, aby inni mogli dostrzec ten potencjał. Chodzi o to, że klient jeśli sam siebie nie szanuje, inni tego nie zrobią. W praktyce wygląda to tak, że podejście danego klienta do firmy może być niejednoznaczne. Zazwyczaj prym wiedzie tutaj destrukcyjny narcyzm danego człowieka, który jest wyjątkowo roszczeniowy. W takich wypadkach, większość reaguje sprzeciwem i nie ma w tym nic dziwnego.

To ludzie tworzą firmy

Jest to wyjątkowe twierdzenie mówiące o tym, że pojedynczy człowiek ma dość duży wpływ na działanie danej (choćby dużej) firmy. W realu wystarczy jeden nieodpowiedni pracownik, aby dość szybko zepsuć reputację firmy. Działa tutaj tzw. marketing szeptany – negatywny. Jeśli np. jednego klienta firma kurierska potraktuje po macoszemu, może on (żaląc się) rozpowiedzieć to zdarzenie wszem i wobec. Ciekawym zachowaniem jest, pozytywne potraktowanie przez firmy kurierskie danego klienta. Takie potraktowanie jest zazwyczaj nie dostrzegane i nie rozpowszechniane, do czasu, aż dana firma „się potknie”. Wtedy klient pokazuje, „na co go stać”. Każda firma (w tym oczywiście firmy kurierskie) stara się, aby klient był zadowolony z oferowanych przez nią usług. Jednak nie zawsze się to udaje. Przyczyną są zdarzenia losowe, oraz pracownicy. Jeśli firma jest duża, zazwyczaj zatrudnia wielu pracowników. Nie ma możliwości przewidywania, jak zachowa się np. kurier podczas swojej pracy. Jeśli popełni błąd, jest z niego rozliczany. Jeśli popełnia błędy ciągle (np. z powodu swojego roztargnienia, czy też małego zaangażowania w pracę, lub nawet – co gorsza – z własnej złośliwości) jest oczywiście rozliczany z takich błędów przez swoich szefów. Ale, skoro błąd został „popełniony”, nic tego nie cofnie, a klient może nie być z tego faktu zadowolony.

Może zainteresuje Cię również paczki do Polski

 

Najlepsze firmy kurierskie

Najlepsze firmy kurierskie to takie firmy, które mają swoje priorytety. Jednym z nich (najważniejszym) jest klient. Na drugim miejscu mogą być zyski. Nie zawsze tak jest. Zazwyczaj firma stawia przede wszystkim na zysk. Klient jest na drugim miejscu. Taka sytuacja szybko się odwraca. Jeśli klient odejdzie, to i firma traci. Więc siłą rzeczy, zysk danej firmy oscyluje wokół klienta. Jak jest – jest także zysk. Jeśli nie ma klienta – nie ma zysku. I to dlatego przedsiębiorcy powinni na pierwszym miejscu stawiać na zadowolonego klienta, a nie na dochód. Najlepsza firma kurierska to ta firma, która za priorytet ma klienta.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>