Triki gigantów w przemyśle hotelowym – do wykorzystania w każdej branży!

AAEAAQAAAAAAAAVyAAAAJDRhZDI3NDZmLWJiZDItNGYwYS1iMDA0LTNjZTYyYjdkMDU5ZQ

Konkurencja w przemyśle hotelarskim jest zacięta, wymaga to, aby przedsiębiorstwa były coraz bardziej kreatywne ze swoimi strategiami marketingowymi by mogły wyróżniać się w zatłoczonej niszy. Nic dziwnego, że liderzy przemysłu opracowali innowacyjne strategie marketingowe, które można przetłumaczyć tak, aby pasowały do niemal każdego innego rodzaju biznesu. Oto te strategie:

1. Zaufaj klientom szukającym innowacyjnego doświadczenia.

Wiele dużych korporacji hotelowych odkrywa, że nowi podróżujący planując swoje trasy szukają czegoś więcej niż tylko łóżko i room-service menu. Wraz ze wzrostem usług i innych usług domowych, istnieją liczne sklepy dla podróżnych, którzy zarezerwują nocleg dla osób starszych. I badania sugerują, że te opcje są szczególnie popularne wśród biznesmenów, którzy podejmują częściej wycieczki niż starsi koledzy. Ale ci podróżni również chcą spędzać mniej czasu w swoich pokojach, gdy są w hotelu.

W odpowiedzi firmy hotelarskie agresywnie wprowadzają do obrotu te bardziej społeczne opcje – dzięki czemu goście hotelowi mogą spotkać się z takimi doświadczeniami, jak happy hours społeczne, zajęcia z jogi czy różnorodne miejsca odpoczynku. Takie ukierunkowanie doskonale ilustruje wyrafinowaną segmentację odbiorców, strategię, którą każda firma może wykorzystać do stworzenia skuteczniejszego planu marketingowego.

Kiedy firmy hotelowe widzą, że klienci nie są już zainteresowani tym, co się dzieje – dołożą wszelkich starań, aby dowiedzieć się, jakie informacje marketingowe będą dotyczyć konkretnych klientów. Twoja firma też może to zrobić.

2. Wyciągnij wszystkie karty dla swoich lojalnych klientów.

Jeśli jest jeden obszar, w którym najlepsze hotele osiągają sukces – to innowacyjne doświadczenie które oferują swoim najbardziej lojalnym gościom. Oczywiście każdy klient jest ważny i powinien być traktowany jako wyjątkowy gość, ale firmy hotelarskie wiedzą, że lojalni klienci to niezawodne źródła dochodów, więc wychodzą na całość, jeśli chodzi o domaganie się ich stałej lojalności.

Technologia mobilna ułatwia markom łączenie się z klientami powracającymi. Na przykład giganci branżowi, tacy jak Hilton, Hyatt i Marriott nadal zwiększają funkcjonalność aplikacji programów z nagrodami, dając gościom możliwość podjęcia takich czynności, jak wybranie określonych pokoi, sprawdzanie w internecie czy istnienie jakiś kod promocyjny Airbnb na nocleg w hotelu itd.

3. Promowanie ambasadorów-pracowników w mediach społecznościowych.

Jedną z wspaniałych rzeczy w temacie mediów społecznościowych i wymiany treści jest to, że umożliwiają one firmom dostarczanie klientom punktu widzenia informacji poufnych lub przewodnika eksperta do odpowiedniego tematu. Pracownicy firmy są jednym z najbardziej konsekwentnie niedostatecznie wykorzystywanych źródeł wiedzy.

Wiele firm hotelarskich lubi umieszczać swoich pracowników na centralnych platformach społecznościowych i innych kanałach, gdzie mogą dostarczyć niepowtarzalnych opinii swoim gościom lub zabrać ich za kulisy różnych działów, aby zobaczyć ich wewnątrz organizacji.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>