W odniesieniu do wszystkich podróży służbowych, które wykonujesz, może to oznaczać, że spędzasz jedną czwartą lub więcej czasu spędzając czas w pokoju hotelowym. Jak więc sprawić, by ten „dom” z dala od domu stał się bardziej zachęcający?
Oto kilka wskazówek dotyczących szukania hotelu, które sprawią, że Twój pobyt będzie:
- bezpieczny
- satysfakcjonujący
- higieniczny
Bycie lojalnym wobec konkretnej marki hotelowej zdecydowanie wiąże się z dodatkami. Poświęć chwilę, aby zapisać się do programu lojalnościowego swojego preferowanego hotelu i uzyskaj z tego tytułu wyjątkowe korzyści, które mogą obejmować bezpłatne noclegi, lepsze pokoje/ lub zniżki na usługi spa czy posiłki.
Niektóre hotele oferują swoim gościom dodatkowe korzyści dzięki swojej aplikacji mobilnej. Na przykład, dzięki takiej aplikacji mogą wybrać pokój, który chcą, pominąć podpis w recepcji, za pomocą urządzenia mobilnego, a nawet zamówić z wyprzedzeniem przedmioty do pokoju, takie jak dodatkowe poduszki lub ich ulubione przekąska.
Chcesz zapewnić sobie wczesne zameldowanie? Pomaga zadzwonić z wyprzedzeniem z z takim żądaniem. Zapytaj ładnie, a będzie bardziej prawdopodobne, że otrzymasz to, czego potrzebujesz. Ale jeśli szukasz ulepszenia, którego potrzebujesz, to lepiej się zameldować później po południu, aby recepcjonista miał lepsze wyczucie obłożenia.
Czy musisz anulować i / lub zmienić rezerwację pokoju z powodu opóźnionego lotu lub innego rodzaju zakłócenia? Postaw na balice hotel który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie do monitorowania podróżujących i ich tras w czasie rzeczywistym, co pozwala na przewidywanie nadchodzących zakłóceń w podróży oraz kontaktowania się z rezerwującymi podróżnikami w zależności od ich preferencji. W aplikacjach niektórych hoteli ulokowanych blisko lotniska dostępna jest prosta funkcja “dotknij i zadzwoń”, która szybko połączy cię z przedstawicielem, który może pomóc w dokonaniu rezerwacji na ostatnią chwilę.
Wszyscy wiemy o fiaskach, które mogą wyniknąć, gdy linie lotnicze będą rezerwować loty z rezerwacją. Ale czy wiesz, że hotele mają podobną praktykę, aby wziąć pod uwagę takie sytuacje? Ma to miejsce, gdy hotel jest zapchany i musi przełożyć podróżnego z potwierdzoną rezerwacją w innej nieruchomości.
Istnieje duża szansa, że sam nie miałeś jeszcze takiej sytuacji (hotele nie chcą obrażać gościa, którego firma regularnie wysyła do nich biznesmena), ale oto kilka wskazówek, jak uniknąć tej sytuacji: p;o pierwsze, jeśli Twoja trasa na to pozwala , zostań w hotelu dłużej niż jedną noc, ponieważ ci, którzy będą tam przez mniej niż 24 godziny, częściej zostaną odrzuceni.
Nie spóźnij się również po godzinie 18:00. Jeśli jest to nieuniknione z powodu twojego harmonogramu podróży / spotkania, zadzwoń z wyprzedzeniem, jeśli to możliwe, aby powiadomić recepcję o spóźnionym zameldowaniu i poproś o zatrzymanie pokoju.
Jeśli powiedziano Ci, że nie ma wolnych pokoi, w najbardziej przyjaznym tonie, przypominaj kierownikowi hotelu, że jesteś podróżującym w interesach i że ich hotel jest jednym z preferowanych dostawców Twojej firmy (jeśli to prawda).
Odkąd zaczął się cały ten boom na wyjazdy za zachodnią granicę, zastanawia mnie https://europajobs.pl/dlaczego-warto-pracowac-w-niemczech? Przecież uczciwą i ciężką pracą można tak samo zarobić w kraju, nie wyjeżdżając nigdzie i nie zostawiając rodziny. Stawki są już chyba podobne?