Wskazówki noclegowe dla często podróżujących w interesach

W odniesieniu do wszystkich podróży służbowych, które wykonujesz, może to oznaczać, że spędzasz jedną czwartą lub więcej czasu spędzając czas w pokoju hotelowym. Jak więc sprawić, by ten „dom” z dala od domu stał się bardziej zachęcający?

oferujejmy neo

 

Oto kilka wskazówek dotyczących szukania hotelu, które sprawią, że Twój pobyt będzie:

  • bezpieczny
  • satysfakcjonujący
  • higieniczny

Bycie lojalnym wobec konkretnej marki hotelowej zdecydowanie wiąże się z dodatkami. Poświęć chwilę, aby zapisać się do programu lojalnościowego swojego preferowanego hotelu i uzyskaj z tego tytułu wyjątkowe korzyści, które mogą obejmować bezpłatne noclegi, lepsze pokoje/ lub zniżki na usługi spa czy posiłki.

Niektóre hotele oferują swoim gościom dodatkowe korzyści dzięki swojej aplikacji mobilnej. Na przykład, dzięki takiej aplikacji mogą wybrać pokój, który chcą, pominąć podpis w recepcji, za pomocą urządzenia mobilnego, a nawet zamówić z wyprzedzeniem przedmioty do pokoju, takie jak dodatkowe poduszki lub ich ulubione przekąska.

Chcesz zapewnić sobie wczesne zameldowanie? Pomaga zadzwonić z wyprzedzeniem z z takim żądaniem. Zapytaj ładnie, a będzie bardziej prawdopodobne, że otrzymasz to, czego potrzebujesz. Ale jeśli szukasz ulepszenia, którego potrzebujesz, to lepiej się zameldować później po południu, aby recepcjonista miał lepsze wyczucie obłożenia.

Czy musisz anulować i / lub zmienić rezerwację pokoju z powodu opóźnionego lotu lub innego rodzaju zakłócenia? Postaw na balice hotel który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie do monitorowania podróżujących i ich tras w czasie rzeczywistym, co pozwala na przewidywanie nadchodzących zakłóceń w podróży oraz kontaktowania się z rezerwującymi podróżnikami w zależności od ich preferencji. W aplikacjach niektórych hoteli ulokowanych blisko lotniska dostępna jest prosta funkcja “dotknij i zadzwoń”, która szybko połączy cię z przedstawicielem, który może pomóc w dokonaniu rezerwacji na ostatnią chwilę.

20170630-202944_640x480Wszyscy wiemy o fiaskach, które mogą wyniknąć, gdy linie lotnicze będą rezerwować loty z rezerwacją. Ale czy wiesz, że hotele mają podobną praktykę, aby wziąć pod uwagę takie sytuacje? Ma to miejsce, gdy hotel jest zapchany i musi przełożyć podróżnego z potwierdzoną rezerwacją w innej nieruchomości.

Istnieje duża szansa, że ​​sam nie miałeś jeszcze takiej sytuacji (hotele nie chcą obrażać gościa, którego firma regularnie wysyła do nich biznesmena), ale oto kilka wskazówek, jak uniknąć tej sytuacji: p;o pierwsze, jeśli Twoja trasa na to pozwala , zostań w hotelu dłużej niż jedną noc, ponieważ ci, którzy będą tam przez mniej niż 24 godziny, częściej zostaną odrzuceni.

Nie spóźnij się również po godzinie 18:00. Jeśli jest to nieuniknione z powodu twojego harmonogramu podróży / spotkania, zadzwoń z wyprzedzeniem, jeśli to możliwe, aby powiadomić recepcję o spóźnionym zameldowaniu i poproś o zatrzymanie pokoju.

Jeśli powiedziano Ci, że nie ma wolnych pokoi, w najbardziej przyjaznym tonie, przypominaj kierownikowi hotelu, że jesteś podróżującym w interesach i że ich hotel jest jednym z preferowanych dostawców Twojej firmy (jeśli to prawda).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>