Jak wypromować swój bar koktajlowy?

W obliczu rosnącej konkurencji, stale zmieniających się przepisów i zmieniających się trendów, zdobycie i utrzymanie cennych klientów polega na skutecznej promocji Twojego baru. Dobra wiadomość jest taka, że istnieje wiele kreatywnych pomysłów na reklamę, promocję i marketing, które pomogą Ci odpowiednio promować swój bar.

oferujemy kris

Oto niektóre z najlepszych strategii marketingowych, które możesz wypróbować, a inspiracji na same drinki i koktajle szukaj tutaj: tragosdelmundo.cl

Podstawy promocji

Jeśli nie masz środków na opłacenie profesjonalnych usług marketingowych, po prostu dobrze zrób podstawy. Jeśli chodzi o wystrój i atmosferę, upewnij się, że Twój bar wygląda jak wewnątrz i na zewnątrz. Ludzie oceniają, jakiego rodzaju miejscem jesteś przed wejściem do drzwi, więc upewnij się, że twój wizerunek sprzedaje to, kim jesteś i określa oczekiwania.

Jeśli chcesz być właścicielem gastropubu lub baru specjalizującego się w jedzeniu, przygotuj ładnie ułożone menu na ścianie. Jeśli jesteś bardziej fanem serwowania samych koktajli, zdobądź tablicę reklamową happy hour i codzienne promocje.

Twój pomysł na tą tablicę nie musi być śmieszny ani kontrowersyjny, jak wiele innych, ale warto się przyjrzeć dobrym przykładom kreatywności wykorzystywanej do przyciągania klientów. To niesamowite, jak te drobne szczegóły mogą mieć znaczenie!

Inne podstawowe informacje to:

  • bycie przyjaznym dla klientów,
  • przystosowanie dla wózków inwalidzkich,
  • propozycje przyjazne dla wegetarian,
  • wyznaczone miejsce na palenie tytoniu.

Ale być może najważniejszą podstawową funkcją w dzisiejszych czasach jest bezpłatne Wi-Fi.

Zrozum swój cel

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Zbyt często właściciele firm są zbyt zdeterminowani, aby otworzyć bar bez wyraźnego celu w swoim miejscu. W tej branży warto się wyróżniać, ale musisz mieć powód, dla którego otwierasz drzwi.

Zastanów się dokładnie, jakie doświadczenie zamierzasz zaoferować swoim klientom – czy jesteś najwyższej klasy winiarnią, czy też wyluzowanym, swobodnym barem sportowym dla tych lojalnych graczy? Im bardziej zdefiniowane jest twoje doświadczenie, tym bardziej kultowa i niezapomniana staje się atmosfera panująca w barze. Dzięki temu znacznie łatwiej jest przyciągnąć dokładnie tych odbiorców, których szukasz.

Oferuj rabaty strategicznie

Twoja strategia cenowa ma kluczowe znaczenie dla Twojego sukcesu w branży gastronomicznej. Idealnie jest wtedy, gdy pomaga Ci osiągnąć cele sprzedaży produktów, pozostawiając dobrą reputację i reprezentując wartość, którą dostarczasz na tle konkurencji. Ale w rzeczywistości łatwiej to powiedzieć niż zrobić.

Jeśli Twoje miejsce jest odpowiednie do oferowania rabatów, zastanów się, jak będą one zarządzane krótko- i długoterminowo. Jaka jest twoja strategia? Chcesz zdyskontować popularny przedmiot jako kartę do losowania, która zwiększy sprzedaż innych przedmiotów? Zniżka w spokojny dzień, aby wygenerować ruch?

Pomysłów jest naprawdę ogrom, a poza tym sam możesz wpaść na coś naprawdę unikatowego!

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>