SEO, czyli jak dać Internautom i wyszukiwarkom to, czego chcą?

chalk-792182_960_720Jeśli chodzi o SEO, wszystko jest zakotwiczone w doświadczeniu użytkownika. A to doświadczenie zależy od dostarczania informacji, których szuka dana osoba, w sposób, który wyszukiwarki mogą zidentyfikować. W ten sposób wyszukiwarki dostarczają użytkownikom odpowiednie informacje.

Wyszukiwarki coraz lepiej rozumieją zamiar wyszukiwania, co oznacza, że ​​dostarczają bardziej unikalne i szczegółowe wyniki wyszukiwania, które lepiej odpowiadają na konkretne pytania użytkownika. Treść Twojej witryny musi stanowić rozwiązanie problemu użytkownika, niezależnie od tego, czy jest to długi artykuł, czy jednowyrazowa odpowiedź. Właśnie dlatego tak wielu marketerów aktywnie inwestuje w pozycjonowanie, a sklep SEO jest przez nich uznawany za ważną cześć całej strategii. SEO staje się coraz ważniejszym priorytetem we wszystkich branżach.

Podstawy SEO nie zmieniły się zbytnio przez lata, ale problemy do rozwiązania stale się zmieniają.

W przeszłości musieliśmy tworzyć treści spełniające potrzeby zarówno naszych odbiorców, jak i algorytmów wyszukiwania, a te dwa elementy nie zawsze były zgodne. Teraz, dzięki znacznym postępom w przetwarzaniu języka naturalnego przez Google, ostatnio dzięki aktualizacji BERT, możesz bardziej skupić się na tym, czego chce użytkownik – jest mniejszy kompromis między zadowalaniem algorytmu i użytkownika. Na ogół chcą tego samego.

Kontynuuj budowanie technicznej podstawy SEO

Skoncentruj się na infrastrukturze technicznej swojej witryny. Jest to niezbędne, aby zapewnić użytkownikom doskonałe wrażenia i stanowi podstawę dla działań SEO. Oznacza to takie rzeczy, jak:

  • dostępność witryny,

  • szybkość,

  • architektura informacji,

  • ogólna funkcjonalność witryny,

  • treść zawierająca odpowiednio uporządkowane dane, wewnętrzne linki i inne elementy, dzięki którym Google zapewnia bogatsze wyniki wyszukiwania w Twoim imieniu.

Według danych - szybkość strony i optymalizacja mobilna to najczęściej wykorzystywane taktyki w SEO. Algorytmy wyszukiwania zmieniają się nieustannie – czasami kilka razy dziennie. Jednak z biegiem czasu najbardziej zmienił się sposób wyszukiwania. Po prostu staramy się nadążyć. Jeśli nadal będziesz zapewniać użytkownikom solidne wrażenia, strategiczną strukturę treści i upewniasz się, że Twoja witryna jest sprawna technicznie, wyszukiwarki powinny pomóc ludziom Cię znaleźć.

Specjaliści SEO powinni naprawdę pomyśleć o tym, jak stworzyć jak największą strukturę w swojej witrynie – od posiadania spójnej nawigacji po stosowanie uporządkowanych / nieuporządkowanych listach, muszą uwzględnić rozsądne używanie nagłówków i podziałów, schematów itp. Posiadanie wyraźnego śladu HTML to najłatwiejszy sposób na zakwalifikowanie się do bogatych funkcji w SERPach.

Zacznij skupiać się na zamiarze: daj użytkownikom to, czego naprawdę chcą

Zacznij mieć obsesję na punkcie wyszukiwania z punktu widzenia użytkowników. Wejdź ich intencje. Poziom szczegółowości w wynikach wyszukiwania Google jest dzisiaj bardziej dotkliwy niż kiedykolwiek – wykorzystaj to na swoją korzyść podczas planowania treści.

Materiał Powstał Podczas Opracowania z Seochess.pl

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>