Wyszukiwarka Google została założona w 1996 roku. Dane z 2008 roku dostarczyły informacji, że ta niezwykle popularna wyszukiwarka internetowa zawierała w tamtym okresie w swoim katalogu ponad bilion stron. Ta gigantyczna liczba oczywiście zwiększyła się od roku 2008, a firma Google, co jakiś czas dodaje kolejne funkcjonalne produkty.
Wyszukiwarka Google jako najbardziej znany produkt to miejsce, do którego często odsyłani są internauci, gdy zadają pytania na forum. Przeogromna baza stron internetowych sprawia, że dostęp do informacji jest prosty jak nigdy wcześniej. W mojej opinii wyszukiwarka jest produktem Google, który doskonale sprawdza się w marketingu internetowym. Daje bowiem ogromne możliwości na przykład przedsiębiorcom, którzy zakładają sklepy internetowe. Wszelkie działania związane z SEO oraz SEM to właśnie optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarkę, oraz działania promocyjne przeprowadzane na przykład w postaci kampanii linków sponsorowanych, które mają na celu pozyskanie jak największej liczby użytkowników Google. Ogromna liczba pozycjonerów na całym świecie pieczołowicie pracuje właśnie nad tym, aby strony internetowe ich klientów były jak najwyżej pozycjonowane w wyszukiwarce Google.
Korzyści, które płyną dla właścicieli stron internetowych z wysokiej pozycji w tej wyszukiwarce, są przeogromne. W mojej opinii wysoka pozycja w Google dla właścicieli sklepów internetowych jest kluczowa, by w ogóle myśleć o sukcesie w tej branży. Wyobraźmy sobie sklep internetowy, który ma ciekawą ofertę oraz atrakcyjne ceny, ale jest słabo pozycjonowany. W praktyce tego typu witryna będzie praktycznie niewidoczna, bo wszystko zaczyna się od Google. Aby internauci kupowali produkty, muszą zdobyć informację o istnieniu sklepu. Wyszukiwarka Google stale się rozwija i unowocześnia swoje algorytmy. Dla przykładu algorytm Pingwin, który został wprowadzony przez Google w roku 2012, ma za zadanie, walczyć z niskiej jakości linkami oraz działaniami, które można uznać za spam. Tam, gdzie hiperłącza są naturalne, strony są nagradzane. Coraz większe znaczenie dla właścicieli stron internetowych ma zatem wartościowa treść. Dawno minęły czasy, gdy pozytywnie na pozycjonowanie wpływały teksty z narzędzi takich jak mieszarki słów. Obecnie Content is King, a coraz bardziej inteligentne roboty Google bardzo szybko wychwytują treści spamerskie. Algorytm Pingwin od roku 2016 jest podstawowym elementem silnika Google i stale się rozwija.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – Zmiany jakie pojawiły się w wyszukiwarce Google w 2020 roku
Google z ogromną intensywnością usprawnia działanie algorytmu wyszukiwarki. Tak duże tempo usprawniania algorytmu sprawiło, że branża SEO w 2020 roku dosłownie się zatrzęsła. W 2020 roku Google wprowadziło bowiem rozmaite zmiany w postaci: nowego wyglądu wyszukiwarki, obrazkowych ikon do wyników wyszukiwania (tak zwanych faviconów), majowej aktualizacji algorytmu, a także grudniowej aktualizacji algorytmu. Nowy wygląd wyszukiwarki Google miał na celu unowocześnienie designu, a także sprawienie, by wyniki były wyświetlane w przystępny sposób. Wspomniana zmiana spotkała się jednak z negatywnymi opiniami, związanymi z tym, że upodobniły się do siebie wyniki wyszukiwania płatne oraz darmowe. Favicony to nowość, która sprawia, że obrazkowa ikona strony internetowej pojawia się przy każdej wyszukanej witrynie. Adresy stron internetowych zaczęły być wyświetlane wyżej niż dotychczas względem pozostałego tekstu. Majowa aktualizacja algorytmu to zmiany, które dotyczyły weryfikacji treści stron internetowych.
Wyniki wyszukiwania od tego momentu mają za zadanie być w większym stopniu dopasowane do aktualnych potrzeb użytkowników. Opisywana zmiana ma związek z pandemią i dużo większym zainteresowaniem internautów tematami medycznymi. Internauci stali się również bardziej zainteresowani serwisami do streamingu, platformami do zdalnej edukacji, a także zakupami online.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – Google Ads, czyli potężna reklamowa platforma
Google Ads jest internetową platformą reklamową. Reklamodawcy ponoszą koszt za reklamy umieszczane w wynikach wyszukiwania, innych witrynach, aplikacjach mobilnych i filmach. Aktualnym modelem płatności w Google Adwords jest PPC (Pay per click), czyli płatność za kliknięcie. W mojej opinii tego typu rozwiązanie jest najbardziej funkcjonalne i przynosi długofalowe korzyści zarówno reklamodawcom, jak i firmie Google. Google Adwords zostało uruchomione w roku 2000 i początkowo opłaty były naliczane co miesiąc. Firma Google początkowo sama zarządzała kampaniami reklamowymi. Z biegiem lat i tutaj zmieniło się jednak podejście. W 2005 roku pojawiła się usługa Jumpstart, która dała możliwość samoobsługowego zarządzania kampaniami. W mojej opinii możliwość samodzielnej konfiguracji kampanii pozwala rozwinąć skrzydła przedsiębiorcom i mieć realny wpływ na to, do kogo docierają treści reklamowe. Praca z Google Ads związana jest często z użyciem Planera Słów Kluczowych. To właśnie dzięki tej funkcji Google daje możliwość wglądu w dane na temat wyszukiwań, a także różnych zasobów, które mogą mieć wpływ na kształt kampanii reklamowych. AdWords Express jest z kolei funkcją, która ułatwia zarządzanie kampaniami reklamowymi poprzez automatyczne zarządzanie słowami kluczowymi, oraz miejscami, w których umieszczane są reklamy. Opisywana funkcja skierowana jest głównie do mniejszych przedsiębiorstw. Wśród funkcji Google związanych z Google Ads warto wspomnieć również o Edytorze Google Ads, który daje możliwość wprowadzania zbiorczych zmian w reklamach i edytowanie ich. Opisywane działania można wykonywać nawet w trybie off-line. Konta Menedżera Google Ads pozwalają z kolei reklamodawcom na zarządzanie wieloma kontami, używając tylko jednego loginu i hasła. Bardzo często w taki właśnie sposób pracują nad kampaniami reklamowymi swoich klientów agencje marketingowe i reklamowe. W mojej opinii możliwość zarządzania ogromną liczbą kampanii reklamowych z poziomu jednego panelu naprawdę ułatwia pracę.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – Google Ads i określenie celu kampanii
Każda kampania reklamowa w Google AdWords musi mieć jasno określony cel. Ustalenie jednego lub większej ilości celów sprawia, że wiadomo, co jest wyznacznikiem powodzenia działań reklamowych. Bardzo często obieralne cele kampanii reklamowych w Google AdWords to: sprzedaż online, generowanie leadów, pobranie aplikacji oraz bezpośrednie połączenie telefoniczne. Jeżeli chodzi o sprzedaż online, taki cel bardzo często wybierają sklepy internetowe. Dysponując informacjami na temat liczby transakcji, wchodzi się również w posiadanie informacji na temat ich wartości. Można zatem w prosty sposób określić opłacalność prowadzonych działań reklamowych. Generowanie leadów bardzo często jest celem wybieranym przez przedsiębiorstwa, którym zależy na pozyskiwaniu danych kontaktowych. Dane do potencjalnych klientów są niesamowicie wartościowe dla każdej firmy, która chce poszerzyć grupę odbiorców produktów i usług. Adres e-mail lub numer telefonu to bardzo pożądane dane, które przydają się w działaniach marketingowych. Gdy celem kampanii reklamowej jest pobranie aplikacji, możliwe jest wykorzystanie inteligentnej kampanii promującej aplikacje mobilne z Google Play lub AppStore. Bezpośrednie połączenie telefoniczne jako cel kampanii reklamowej nakierowane jest na samodzielny kontakt odbiorców reklamy z firmą. W mojej opinii generowanie połączeń telefonicznych może być skuteczną dźwignią działań marketingowych.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – dlaczego warto połączyć Google Ads z Google Analytics?
Aby optymalnie wykorzystać budżet przeznaczony na kampanie reklamowe, warto zadbać o każdy szczegół. Używając Google Analytics, reklamodawcy mają możliwość dotarcia do informacji, czy określone działania doprowadziły do konwersji na stronie internetowej.
Przykładem takiej konwersji może być zapisanie się do newslettera bądź dokonanie zakupu. Google Analytics jest bezpłatnym narzędziem, które wskazuje, co internauci zrobili na stronie internetowej, po kliknięciu na reklamę. Dla przykładu w Google Analytics można sprawdzić również, które podstrony są odwiedzane przez internautów najczęściej i wprowadzić zmiany na stronie, które jeszcze bardziej podniosą poziom konwersji. Możliwości narzędzia Google Analytics jest naprawdę mnóstwo. Dzięki niemu uniknąć można również wydawania pieniędzy na frazy kluczowe, które nie prowadzą do konwersji. Dzięki opisanemu narzędziu internauci mają możliwość dostosowywania strategii marketingowej firmy do obecnych oczekiwań klienta. Google Analytics pozwala w intuicyjny sposób skutecznie realizować biznesowe cele firmy.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – Google Moja Firma, czyli reprezentacja przedsiębiorstw w Internecie
Google Moja Firma to narzędzie, które pozwala właścicielom firm działających stacjonarnie na stworzenie firmowej wizytówki i publikację jej w Internecie. W mojej opinii Google Moja Firma jest świetnym narzędziem marketingowym zarówno z perspektywy odbiorców produktów i usług, jak i przedsiębiorców. Google Moja Firma jest połączone z Google Maps w taki sposób, że osoby, które przebywają w określonej lokalizacji i wpiszą na przykład frazę “fryzjer” nie tylko odnajdą najbliżej zlokalizowanego usługodawcę, ale także zobaczą, w którym miejscu na mapie jest punkt, do którego mogą się wybrać. W przypadku wpisania frazy “fryzjer” w wyszukiwarce Google tuż pod wynikami pochodzącymi z Google AdWords pojawią się najwyżej pozycjonowane wizytówki z Google Moja Firma. Bardzo często to właśnie wyświetlone najwyżej wizytówki sprawiają, że klienci decydują się na skorzystanie z usług. Dobrze pozycjonowane wizytówki firm związane są z ich odpowiednią optymalizacją. Zadbać należy o jednakowość danych na temat przedsiębiorstw publikowanych na firmowej stronie, katalogach firm i Google Moja Firma, a także o jak najbardziej szczegółowe uzupełnienie profilu firmy. Jako Łukasz Wudyka jestem doświadczonym pozycjonerem i często zdarza mi się pozycjonować wizytówki firm w Google Moja Firma. Odpowiednio wysoka pozycja firmowej wizytówki może być doskonałym elementem marketingu. To przecież od wyszukiwarki Google bardzo często ludzie zaczynają zdobywanie informacji o usługodawcach, sklepach i innych działalnościach. Z wizytówkami Google pojawiają się niekiedy problemy w postaci ich zawieszenia. Bardzo wiele firm otrzymuje mailowo powiadomienia na temat zawieszenia ich wizytówek. W mojej opinii prowadząc biznes bez wyświetlającej się wizytówki Google, niektóre firmy narażone są na krótkotrwały kryzys.
Google wysyła mailowo informacje na temat nazwy i adresu zawieszonej wizytówki, link do formularza z prośbą o odwieszenie, link do wytycznych na temat umieszczania informacji w Mapach Google, a także link do wizytówki w panelu Google Moja Firma. Nigdy jednak firma Google nie przesyła informacji na temat przyczyn zawieszenia. Profile firm są zawieszane, gdy Google uzna, że treści na nich są niezgodne ze wskazówkami na temat umieszczania informacji o firmie.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – dlaczego warto zweryfikować wizytówkę w Google Moja Firma?
W mojej opinii firmy, które zweryfikowały swoją wizytówkę w Google Moja Firma, wzbudzają większe zainteresowanie i cieszą się większym zaufaniem. Aby zweryfikować profil swojej firmy, należy najpierw założyć konto w Google Moja Firma. W dalszej kolejności właściciel firmy powinien przesłać do Google formularz, w którego treści powinna znajdować się prośba o przysłanie listu z kodem weryfikacyjnym. Kluczową informacją w formularzu jest zawarcie w nim firmowego adresu. Czas oczekiwania na kod weryfikacyjny w przesyłce od Google wynosi około 3 tygodni od przesłania formularza. Otrzymany kod właściciel firmy działającej stacjonarnie powinien wpisać w odpowiednim miejscu po zalogowaniu się do konta Google Moja Firma.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – lista korzyści z posiadania wizytówki w Google Moja Firma
Opisałem, w jaki sposób działa Google Moja Firma. Wspomniałem również, że jest świetnym narzędziem marketingowym. Dlaczego tak naprawdę Google Moja Firma skutecznie wpływa na zyski generowane przez przedsiębiorstwa, które działają stacjonarnie? Przede wszystkim zwiększa się widoczność oferty w wyszukiwarce. Wyświetlenie wizytówki nad wynikami organicznymi to naprawdę świetna ekspozycja firmy. Pojawienie się w Google Maps to kolejna korzyść z posiadania firmowej wizytówki. Niezwykle popularna aplikacja jest używana bardzo często również przez kierowców, którzy mogą wybrać usługi danej firmy.
Budowa solidnego wizerunku także jest korzyścią płynącą z dobrze uzupełnionego profilu w Google Moja Firma. Przedsiębiorcy mają bowiem pełny wpływ na informacje, które wyświetlają się klientom, opisy, zdjęcia oraz filmy. Wizytówka w Google Moja Firma może zatem świetnie wpłynąć na postrzeganie przedsiębiorstwa. Wizytówka ma również duży wpływ na działania SEO. Wsparcie pozycjonowania lokalnego to kolejna korzyść. Odpowiednio zoptymalizowana wizytówka świetnie wpływa na pozycjonowanie lokalne. W przypadku bardzo wielu firm działających stacjonarnie odpowiednio zoptymalizowany profil Google Moja Firma poprawia pozycjonowanie w danym regionie.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – wystawione opinie oraz oceny w Google Moja Firma
Dobre opinie i rekomendacje są ogromnym wsparciem dla każdego biznesu. Google Moja Firma daje możliwość publikowania opinii klientom firm, których wizytówki są dostępne. Opinie negatywne, które pojawiają pod wizytówką danej działalności, również mają spory wpływ na wizerunek firmy. Bardzo ważne jest również podejście właścicieli firm działających stacjonarnie do pojawiających się recenzji. Złym pomysłem jest z kolei brak aktywności w Google Moja Firma wraz z brakiem reakcji na pojawiające się wypowiedzi. Za pozytywne opinie warto podziękować, gdyż taki feedback jest bardzo pomocny przy budowaniu wizerunku firmy. Natomiast do komentarzy negatywnych dobrze się ustosunkować i konstruktywnie podejść do krytyki. Negatywne opinie pozostawione bez odzewu nie świadczą dobrze o żadnej firmie. Tego typu sytuacje mogą wskazywać na brak umiejętności przyjmowania krytyki oraz brak pracy nad poprawą funkcjonowania działalności. Poza treścią opinii ważne dla każdego właściciela firmy są oceny wystawiane przez klientów. Opinie w formie gwiazdek to dla bardzo wielu internautów wyznacznik tego, czy warto zaufać usługom lub produktom określonych przedsiębiorstw. Firma, która dla przykładu ma średnią ocen 4.5 gwiazdki i liczbę ocen wynoszącą 100 będzie wzbudzała większe zaufanie od tej z podobną średnią, ale znacznie mniejszą liczbą oceniających. Z tego też powodu ważne, aby każdy właściciel firmy dbał o jak największą liczbę opinii. Bardzo często usługodawcy zgłaszają się do swojego klienta z prośbą o napisanie pozytywnej recenzji. W przypadku pojawiania się pod wizytówką opinii, która łamie zasady Google, można ją zgłosić, tak aby została usunięta oraz żeby wobec osoby, która opublikowała tego typu treść, Google wyciągnęło konsekwencje. Warto wspomnieć również o ważnej roli lokalnych przewodników, jeżeli chodzi o opinie pod wizytówkami firm w Google Moja Firma. Ich opinie ze względu na dobrą reputację cieszą się sporym zaufaniem. Internauci chętnie korzystają z rekomendowanych przez lokalnych przewodników produktów oraz usług. Lokalni przewodnicy są również przez Google nagradzani punktami, szczególnie za długie i wartościowe wypowiedzi.
Z odpowiednio zoptymalizowaną wizytówką w Google Moja Firma związane jest pojęcie pozycjonowania lokalnego. Dla przedsiębiorstw działających stacjonarnie ma ono ogromne znaczenie. To właśnie pozycjonowanie lokalne ma ogromny wpływ na wzrost sprzedaży produktów oraz usług. Dzięki wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania internauci znajdujący się w pobliżu szybko mogą dowiedzieć się o określonej firmie. Jaka bowiem korzyść wynikałaby z wysokiej pozycji wizytówki lub strony salonu fryzjerskiego z Gdyni u internautów w Katowicach. W mojej opinii pozycjonowanie lokalne i wykorzystywanie przez Google możliwości geolokalizacji są ogromnym wsparciem dla funkcjonowania wielu firm działających stacjonarnie. Pozycjonowanie lokalne dotyczy oczywiście nie tylko wizytówek firm, ale również stron internetowych. Pamiętajcie też, że negatywne opinie można usuwać prawnie.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – YouTube jako narzędzie marketingowe
YouTube jest internetową platformą, która służy do udostępniania filmów. Jest to również produkt Google o gigantycznej popularności. Na całym świecie ogromna liczba użytkowników tej platformy ogląda oraz przesyła filmy. Twórcy treści na YouTube popularnie nazywani są YouTuberami. To właśnie oni często uczestniczą w kampaniach reklamowych różnych firm. Takie działanie często niesie obopólną korzyść dla reklamodawcy i twórcy. Poprzez polecanie produktów oraz usług i dla przykładu miejsc wypoczynkowych sporo internautów może zaufać słowom znanego YouTubera, a wiele firm zyskać nowych klientów. Umowy zawierane między YouTuberami a przedsiębiorstwami opiewają często na bardzo wysokie kwoty. Spora liczba YouTuberów w pełni utrzymuje się z prowadzenia kanałów, zarabiając również na monetyzacji filmów. To jeden z wielu dowodów na to, że YouTube może być ogromną dźwignią dla biznesu. W mojej opinii warto promować swoją firmę zarówno poprzez współpracę z YouTuberami, jak i prowadzenie firmowego kanału oraz płatne reklamy na YouTube. Działania marketingowe z odpowiednim targetem są najważniejsze na tej platformie. Prowadząc firmowy kanał YouTube, możemy publikować treści dotyczące branży, w której działa nasza firma oraz zamieszczać relacje z naszej pracy.
Własny kanał na YouTube może również ocieplić wizerunek niejednego przedsiębiorstwa. AdWords to system, który umożliwia w YouTube wyświetlanie filmów promocyjnych w trakcie odtwarzania innych filmów. Najbardziej popularną formą płatności za reklamy In-Stream jest model CPV (cost per view). Ten model opiera się na naliczaniu płatności za pojedyncze obejrzenie filmiku. Najczęściej reklamy na YouTube przybierają jedną z dwóch postaci: TrueView in Stream lub TrueView Discovery. TrueView in Stream to reklama wyświetlana przed materiałem wideo, który chce obejrzeć internauta. Drugi rodzaj reklamy to TrueView Discovery, czyli reklama, która wyświetla się obok filmów YouTube. Tego typu treść może wyświetlać się również na stronach internetowych wydawców filmów w sieci reklamowej Google.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – jakie są zalety reklamy na YouTube?
Jak wspomniałem, YouTube może być ogromnym wsparciem w biznesie i świetnym narzędziem marketingowym. Jedną z ogromnych korzyści płynących z reklamowania się na YouTube jest szeroki zasięg takich reklam. Około 20 milionów internautów korzysta w Polsce z YouTube. YouTube jest zatem również doskonałą platformą do budowania wizerunku przedsiębiorstwa w sieci. Budowanie świadomości marki, a także informowanie o nowych produktach oraz usługach oferowanych przez firmy jest możliwe dzięki opisywanej platformie. Sporym atutem reklam publikowanych na YouTube jest również precyzyjne targetowanie. Możliwość szczegółowego rozplanowania kampanii reklamowej jest w mojej opinii bardzo opłacalne dla reklamodawcy. Należy oczywiście właściwie ustalić grupę docelową. Bardzo dokładne targetowanie reklam na YouTube wiąże się z ustaleniem kryteriów demograficznych, miejsc docelowych (na jakich filmach / kanałach mają być wyświetlane materiały reklamowe), kategorii tematycznych, zainteresowań, a także słów kluczowych. Targetowanie reklam można ustawić również w taki sposób, aby wyświetlały się internautom, którzy już byli na firmowej stronie lub firmowym kanale. Tego typu ustawienie to tak zwane reklamy kierowane remarketingowo. Przystępność cenowa jest kolejnym z atutów przygotowania i wyświetlania reklam na YouTube. Koszt obejrzenia reklamy na YouTube wynosi niekiedy kilka, a czasami kilkanaście groszy. Warto wspomnieć, że gdy odbiorca materiału reklamowego przewinie reklamę, opłata nie jest naliczana. To bardzo opłacalne dla reklamujących się firm rozwiązanie. Należy również wspomnieć o mierzalności efektów kampanii reklamowych na YouTube. Mierzalność ta w mojej opinii jest ogromnym atutem reklam na tej platformie. Szczegółowa analiza efektów umożliwia optymalizację kampanii w taki sposób, aby była jeszcze bardziej skuteczna. Reklamodawcy widząc dokładne rezultaty swoich kampanii, mogą również podjąć decyzję o zwiększeniu lub zmniejszeniu budżetu. Google AdWords udostępnia darmowe raporty analityczne. Ostatnim z atutów reklam na YouTube wartym opisania jest w mojej opinii możliwość udostępniania filmów. Użytkownicy YouTube mogą udostępniać treści z YouTube na stronach www, a także różnorodnych mediach społecznościowych.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – czym jest Google Display Network?
Google Display Network jest globalną siecią reklamową, która pozwala na bardzo szerokie dotarcie z reklamowym przekazem. Reklama w postaci graficznej lub tekstowej może wyświetlać się na stronach internetowych, w trakcie oglądania filmów na YouTube oraz w wielu innych miejscach. Reklama display pozwala na osiągnięcie bardzo szerokiego zasięgu, mając jednocześnie możliwość szczegółowego targetowania. Reklama tego typu jest doskonałym rozwiązaniem, gdy na rynku pojawiają się nowe produkty lub usługi. Właściciele firm mogą również dzięki tego typu przekazom, zwiększyć świadomość marki u danej grupy docelowej. Targetowanie możliwe w Google Display Network to na przykład targetowanie kontekstowe. Polega ono na tym, że reklamy wyświetlane są w miejscach powiązanych z na przykład kilkoma – kilkunastoma słowami kluczowymi lub określoną tematyką. Możliwe w Google Display Network jest również targetowanie kampanii jedynie na wybrane strony internetowe lub remarketing.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – Zakupy Google, czyli wyszukiwarka produktów w sklepach internetowych
Zakupy Google to bardzo skuteczna forma reklamy dla sklepów internetowych. Kampanie produktowe działają na schemacie znanym z Google AdWords. Reklamy wyświetlają się na podstawie fraz wpisywanych przez użytkowników. Dla przykładu taką frazą może być wpisanie do wyszukiwarki “lotki do badmintona”. W ramach reklamy na Zakupy Google wyświetla się box w postaci produktu, ceny oraz sprzedawcy. Reklama ma graficzną i zachęcającą do skorzystania z oferty formę. Wartą zauważenia korzyścią reklamowania się w Zakupy Google jest wysoki współczynnik konwersji. Oznacza to, że spory jest odsetek osób, które po wyświetleniu się reklamy dokonają zakupu. Niski koszt pozyskania klienta to kolejny atut stosowania reklamy w Zakupy Google. Warto również dodać, że produkty oferowane przez sklepy internetowe, które są połączone z Zakupy Google, widoczne są bezpośrednio w wyszukiwarce. Wszystkie wymienione powyżej korzyści płynące z reklam w Zakupy Google pozwalają w mojej opinii stwierdzić, że jest to skuteczne narzędzie do reklamowania sklepu internetowego.
Łukasz Wudyka – opinie o produktach Google – kilka słów na koniec
Właściwie dobrane formy działań marketingowych są możliwe zarówno w Google Ads, Zakupy Google, Google Moja Firma, YouTube, jak i innych produktach Google. Firma Google zyskała ogromną popularność dzięki swoim efektywnym marketingowo produktom. Jako Łukasz Wudyka jestem szefem i właścicielem kilku agencji marketingowych, które intensywnie pracują nad tym, aby strony internetowe klientów oraz ich firmowe wizytówki były jak najlepiej widoczne podczas użytkowania produktów Google. Z perspektywy przedsiębiorcy inwestycja w efektywne działania reklamowe w obrębie opisanych w artykule produktów Google jest naprawdę świetną decyzją.
Łukasz Wudyka opinie o produktach Google – moje certyfikaty
Ukończyłem bardzo dużą liczbę szkoleń i uzyskałem rekordową liczbę certyfikatów między innymi w tematyce produktów Google oraz marketingu internetowego. Pozycjonowanie i tworzenie stron www to moja pasja i jednocześnie praca, a produkty Google są nieodłącznym obszarem moich działań. Na stronie internetowej Łukasz Wudyka znajduje się pełna baza wszystkich uzyskanych przeze mnie certyfikatów. Osobną ich kategorię stanowią dyplomy i licencje uzyskane po ukończonych szkoleniach dotyczących produktów Google. Ogromna liczb wszystkich uzyskanych przeze mnie dokumentów tego typu świadczy o ciągłym samodoskonaleniu się w branży marketingu. Firmy, które zaufały moim działaniom marketingowym osiągają spory wzrost sprzedaży i rozpoznawalności. Poniżej znajdują się dwa przykładowe certyfikaty z kategorii “Produkty Google”.
Introduction to G Suite
Instytucja wydająca certyfikat: Coursera
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrz 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Advanced Google Ads
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany gr 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Building Chatbox Using Google Dialogflow
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Creative CloudCrash Course
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lis 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Data Science on Google Cloud Platform: Designing Data Warehouses
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Data Science on Google Cloud Platform: Designing Data Warehouses
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Data Science on Google Cloud Platform: Exploratory Data Analytics
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Data Science on Google Cloud Platform: Predictive Analytics
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Gmail Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Gmail New Features
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Gmail New Features
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google 360 Suite Overview
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany gru 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google 360 Suite Overview
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany gru 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Ads Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany gru 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Analytics: Spam Proofing
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Apps 2016 for Education Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Apps Script for Java Script Developers
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Apps: Tips, Tricks and Techniques
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Assistant: Building Actions
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Calendar Advanced Tips and Tricks
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Calendar Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Calendar Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Classic Sites Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Cloud Platform Essential Training (2019)
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Cloud Platform Essential Training (2019)
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Cloud Platform for Enterprise Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Cloud Platform for Enterprise Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Cloud Platform for Machine Learning Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Cloud Video Intelligence API by Example
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Docs Advanced Tips and Tricks
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Docs Advanced Tips and Tricks
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Docs Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Docs: Formatting in Depth
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Drive Advanced Tips and Tricks
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Drive Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Drive Makeover: Organizing Files and Folders
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Forms Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Hangouts Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Meet Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Photos Tips and Tricks
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Photos: Tips, Tricks and Techniques
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Sheets Advanced Tips and Tricks
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Sheets Advanced Tips and Tricks
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Sheets Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany paź 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Sheets: Pivot Tables
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Sheets: Pivot Tables
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Sites Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Slides Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Slides Essential Training
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning App Store Optimization for iOS and Android Apps
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning Cloud Computing: Cloud Storage
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning Cloud Computing: Cloud Storage
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning Cloud Computing: Core Concepts
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning Google AdSense
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning Google Classroom 2016
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning Google Cloud loT Core
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning Google Data Studio for Marketers
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany gru 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning Google Tag Manager (2018)
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Learning PPC with Google Ads
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany gru 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Migrating from Google Apps to Office 365 Business or Enterprise
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Migrating from Google Apps to Office 365 Business or Enterprise
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Migrating from Google Apps to Office Home & Student 2016
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Migrating form Google Drive to SharePoint
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Migrating from Office 2010 to Google Apps
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Team Collaboration in G Suite
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Team Collaboration in G Suite
Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Cloud Platform Big Data and Machine Learning Fundamentals
Instytucja wydająca certyfikat: Coursera
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Introduction to G Suite
Instytucja wydająca certyfikat: Coursera
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Cloud Platform Fundamentals: Core Infrastructure
Instytucja wydająca certyfikat: Coursera
Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020
Wydany dla: Wudyka Łukasz
Google Analytics dla zaawansowanych
Instytucja wydająca: Google
Certyfikat wygasa: 12.05.2023
Wydany dla: Łukasz Wudyka
Google Analytics dla początkujących
Instytucja wydająca: Google
Certyfikat wygasa: 11.05.2023
Wydany dla: Łukasz Wudyka
Podstawy Menedżera tagów Google
Instytucja wydająca: Google
Certyfikat wygasa: 12.05.2023
Wydany dla: Łukasz Wudyka
Pakiet Google Analytics 360 – pierwsze kroki
Instytucja wydająca: Google
Certyfikat wygasa: 12.05.2023
Wydany dla: Łukasz Wudyka
Internetowe Rewolucje
Instytucja wydająca certyfikat: Google
Wydany dla: Wudyka Łukasz
—————————
Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj też:
Łukasz Wudyka opinie o Linkedin Learning
Łukasz Wudyka opinie w Internecie