Pieczątki z logo firmy – więcej niż funkcja informacyjna. Jak umacniać wizerunek marki przy pomocy pieczątki? Warszawa

 2

Stemple firmowe mogą pełnić nie tylko funkcje informacyjne, ale też promocyjne. Jak to możliwe? Wystarczy, że np. wzór odbicia będzie zawierał logo, hasło reklamowe lub inny symbol wyróżniający Twoją markę, a poduszka tuszująca będzie nasączona tuszem w kolorze z identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Sprawdź, jak do budowania lub umacniania wizerunku marki wykorzystać pieczątki.

Daj się zapamiętać, czyli dlaczego warto postawić na charakterystyczny wzór odbicia pieczątki?

Pieczątka to ważny element identyfikacji wizualnej Twojej firmy i istotne, choć niepozorne, narzędzie marketingowe. Firmowy stempel jest przecież często w użyciu – stawia się go na umowach, fakturach oraz innych dokumentach firmowych. Ciekawie zaprojektowany wzór odbicia, z odpowiednio dobranym sloganem ma większe szanse zostać zapamiętanym przez odbiorców niż zwykła pieczątka z tekstem.

Kreatywne podejście do tematu pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji.

Wskazówka! Pieczątkę z logo możesz wykorzystać nie tylko na dokumentach! Stemplować możesz m.in. torby papierowe, torby materiałowe, listy, podziękowania czy gratulacje. Każdy sposób na poprawę rozpoznawalności marki i umacnianie jej wizerunku jest wart uwagi!

Warto wiedzieć! Co to jest identyfikacja wizualna firmy i czy pieczątka może być jej elementem?

Identyfikacja wizualna to zbiór wszystkich graficznych elementów, które wyróżniają markę. Spójne i konsekwentne grafiki, kolorystyka czy fonty pozwalają wyróżnić się na rynku i umocnić swoją pozycję w świadomości odbiorców.

Elementami identyfikacji wizualnej mogą być m.in.:

  • Symbol firmy – logotyp i slogan;

  • Kolorystyka – charakterystyczny odcień może stać się wyróżnikiem Twojej marki. Pomyśl np. o kolorach marek takich jak Milka, BP, McDonald czy Coca-Cola – każda nazwa kojarzy się z konkretnymi odcieniami. Niech kolor stanie się elementem rozpoznawalnym także Twojej firmy. Jak go wykorzystać? Na przykład w logo, na stronie www, w stopce maila, w dokumentacji firmowej, w wystroju wnętrz, a także na wizytówkach i pieczątkach;

  • Typografia firmowa – krój i wielkość fontów;

  • Pieczątki z logo firmy – może być w kolorze charakterystycznym dla Twojej marki, a także zawierać symbol i typografię firmy.

  • Wizytówki, ulotki, broszury, karty podarunkowe, druki firmowe, dokumenty, koperty i inne elementy drukowane;

  • Wygląd stoisk na targach,

  • Szyldy reklamowe;

  • Samochody firmowe;

  • Gadżety reklamowe;

  • Stroje pracowników.

Firmowe pieczątki Warszawa – jak może wyglądać stempel z logo firmy?

Pieczątki firmowe mogą mieć różne wielkości i kształty. Mogą być prostokątne, kwadratowe, owalne i okrągłe, małe, średnie i duże. Nowoczesne techniki wykonywania płytek stemplujących (np. w technologii flshowej) pozwalają odtworzyć nawet niewielkie i szczegółowe projekty graficzne. Dzięki temu z pozoru zwykły stempel może stać się narzędziem marketingowym. W dodatku tanim i funkcjonalnym.

Przykłady. Oto co może znaleźć się na wzorze odbicia tradycyjnej pieczątki: Warszawa, ulica, nr budynku, kod pocztowy, nr telefonu i inne dane teleadresowe; nr rachunku bankowego; adres drugiej siedziby firmy; NIP.

A co może zawierać projekt nowoczesnego stempla, który pomoże wzmacniać wizerunek firmy? Na przykład adres strony www, logo, hasło reklamowe, informacje o trwających promocjach lub nowych produktach czy nazwy profili w mediach społecznościowych.

Jeśli chcesz, by Twoja marka była dobrze rozpoznawalna, a logo Twojej firmy kojarzyło się z konkretnym produktem czy rodzajem usługi, postaraj się docierać do odbiorców z różnych stron – nie tylko przez działania w internecie i innych mediach. Kropla drąży skałę – działaj więc konsekwentnie i na wielu płaszczyznach. Wykorzystaj także tani sposób promocji firmy, jakim są pieczątki.

Wskazówka! Zamawiając pieczątki online od dobrego dostawcy, będziesz mieć możliwość skorzystania z gotowego szablonu, a także wgrania własnego projektu.

Polecamy zakup na: https://pieczatki-online.eu/

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>