Wiele osób zastanawia się jak reklamować sklep internetowy w sieci, by poprawić wyniki sprzedażowe i zyskać zaufanie klientów. W tym zakresie warto sięgać po skuteczne rozwiązania, które umożliwią promocję postów i wchodzenie w interakcje z innymi stronami w sieci, a także użytkownikami Facebooka, by być lepiej widocznym i zdobywać lojalnych klientów. Jak promować sklep internetowy KROK PO KROKU?
1. Działania w social mediach
Obecnie social media stanowią ważne miejsce reklamowania się w sieci i pozyskiwania nowych klientów. Są też istotne z uwagi na utrzymanie dotychczasowych odbiorców poprzez ciekawy content, treści wideo, grafiki i działania brandingowe. Promując sklep internetowy w sieci warto korzystać z potencjału jaki daje Facebook i Instagram. Wymaga to jednak specjalistycznej wiedzy i właściwego planowania. Profesjonalna znajomość managera reklam na Facebooku jest bardzo ważnym czynnikiem, który z pewnością zaważy na tym, czy nie będziemy przepalać swojego budżetu reklamowego oraz czy będziemy potrafili optymalizować swoje kampanie. Ważna jest również umiejętność tworzenia ciekawych i angażujących treści.
Więcej: https://keep-going.pl/marketing/jak-promowac-strone-na-facebooku/
2. Pozycjonowanie i optymalizacja SEO sklepu internetowego
Jest to szereg działań, które należy prowadzić regularnie, by sklep internetowy był odpowiednio widoczny dla klientów i pojawiał się na wysokim miejscu w wyszukiwarce. Dotyczy to zarówno samej budowy sklepu jak i optymalizacji treści, formy contentu, wyboru właściwych słów kluczowych i pozyskiwaniu linków (linkbuildingu), dzięki któremu nasz sklep zyska autorytet i wysokie pozycje w Google.
3. Kampanie w Google ADS
Google ADS to narzędzie, umożliwiające osiąganie względnie szybkich efektów. Polega na możliwości wyświetlania przez użytkowników reklam płatnych w trakcie poruszania się po wyszukiwarce Google, YouTube, Gmail i inne.
Główne zalety korzystania z Google ADS to lepsza widoczność marki i zwiększenie wartości jaką sobą prezentuje. Google ADS w przeciwieństwie do pozycjonowania strony www, pozwala osiągnąć szybkie rezultaty i dobrą mierzalność swoich działań, co ma wpływ na skuteczność prowadzonej kampanii online. Dla wielu firm narzędzie Google ADS pozwala przebijać działania innych firm konkurencyjnych, co ma wpływ na wyniki sprzedażowe i precyzyjne dotarcie z reklamami do konkretnej grupy odbiorców. Pamiętajmy, że Google ADS to licytacja reklam – możemy więc zarządzać swoją kampanią korzystając z harmonogramu wyświetlania reklam, planu dostosowania stawek itd.
4. Marketing automation
Marketing automation to narzędzie, które daje możliwość zbierania danych na temat naszego sklepu i wpływania na działania marketingowe w oparciu o to. Marketing automation pozwala też precyzować działania reklamowe w innych kanałach w Internecie. To bardzo rozbudowane narzędzie, które pozwala osiągać niesamowite wyniki!
5. Program partnerski
To kolejne, popularne narzędzie, dające wydawcom i blogerom możliwość wpływania na ilość linków prowadzących do naszego sklepu, instalujących ciasteczka (cookies). Dzięki temu zleceniodawca ma możliwość śledzenia na bieżąco transakcji jakie odbywają się przez użytkowników, którzy otrzymali dany link. W zamian za to współpracownik, np. bloger otrzymuje wynagrodzenie – proporcjonalne do liczby “kliknięć” klientów w dany link lub w systemie prowizyjnym (% od wygenerowanej sprzedaży).
Agencja Marketingowa Warszawa
Agencja Marketingowa Warszawa to dobre rozwiązanie nie tylko dla lokalnego rynku Warszawskiego, ale dla firm z całej Polski! Powierz swój marketing specjalistom z Keep Going Group i ciesz się wysokimi zwrotami z inwestycji i wzrostem sprzedaży. Pracuj skutecznie, a nie ciężko! Keep Going.