Marketing godny XXI wieku: powerbank reklamowy

Symphoy-white-power-bank

Zastanawiając się nad możliwościami dzisiejszej reklamy można dojść do wniosku, że jej potencjał jest praktycznie nieograniczony. W dzisiejszym świecie to człowiek musi wybrać formę reklamy swojej firmy, a ograniczać go może praktycznie tylko jego wyobraźnia.Nowości w świecie technologii mogą znacznie przyczynić się do wzrostu reklam, ale już przedmioty użyteczne w jak najszerszym ich spektrum mają znacznie większy potencjał reklamowy.

Jakie to mogą być przedmioty?

Nikt nie zaprzeczy użyteczności tzw. powerbanku. Współczesny świat został całkowicie zglobalizowany, poprzez właśnie tę nowoczesną technologię, której jednym z przedstawicieli jest powerbank. Co to takiego. Dziś prawdopodobnie trudno by było znaleźć człowieka, który nie znałby definicji powerbanku. A to dlatego, że także trudno byłoby znaleźć człowieka, który nigdy nie używał jednego z najbardziej popularnych urządzeń, zwanego smartfonem. Oczywiście, mam na myśli cywilizowane miejsca na Ziemi, oraz te jak najbardziej demokratyczne. Ale niestety, ten popularny smartfon jest jednocześnie bardzo „paliwożerny”.

Jego bateria zwykle wytrzymuje jeden dzień, co dla właściciela takiego smartfonu może być bardzo frustrujące. Zdarza się więc, że idziemy np. do pracy z telefonem w jednej kieszeni, a ładowarką w drugiej. Co jednak, kiedy nie da się podłączyć telefonu do gniazdka z prądem?I tu właśnie mają „swój czas” powerbanki, które można naładować w domu, aby później „oddały” swoją energię naszemu smartfonowi i to tak, że żaden szef się nie zorientuje (dotyczy biur, gdzie nie wolno używać telefonów).

Reklama na powerbankach

W tym momencie dochodzi do głosu tzw. „intensywna reklama”. No, bo jeśli większość ludzi nosi ze sobą powerbanki, to co by było, gdyby na nich wydrukować nazwę naszej firmy, adres, telefon, oraz zakres działalności? Tylko skąd potencjalny klient może wziąć taki powerbank. Jeśli np. informacje reklamowe drukowane i rozdawane (oczywiście za darmo) na ulotkach papierowych nie mają „długiego życia”, to już taki powerbank na pewno będzie go miał. Dlaczego? Ponieważ powerbank to przydatna rzecz i nawet jak ktoś go dostanie, przecież nie wyrzuci go od razu do kosza na śmiecie. To byłoby nierozsądne.

Agencja E-MarketingowaPowerbank może się przydać szczególnie tym, którzy muszą doładować swoje urządzenia w ciągu dnia, a nie za bardzo mają gdzie to zrobić. Przecież nie tylko telefon jest przez nas często używany. Mogą to być popularne ipody, mp3, czy mp4 (te ostatnie mają wyświetlacz, a jak wiadomo sam wyświetlacz może pobierać znacznie więcej prądu, niż te urządzenia bez wyświetlacza). I to sprawdza się właśnie w smartfonach. Mają one coraz większe wyświetlacze, coraz mocniejsze procesory i inne podzespoły, a same aplikacje na nie, „pożerają” coraz więcej prądu.Dlatego coraz więcej ludzi będzie nosiło przy sobie powerbanki. A reklama na nich może znacznie poprawić kondycję każdej firmy oczywiście wtedy, gdy szef takiej firmy zdecyduje się zainwestować i odpowiednio rozprowadzić takie powerbanki, ponieważ powerbank – to marketing godny XXI wieku.

Przykładowe reklamy na power bankach można obejrzeć oraz zamówić na stronie https://memorabbit.pl/c/pendrive-reklamowe

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>