Gadżety | Wzorniki reklamowe – co to jest?

firmbee-com-gcsNOsPEXfs-unsplash

Współcześnie bardzo wiele firm wykorzystuje w swoich codziennych działaniach marketingowych specjalne wzorniki reklamowe. Pozwalają one bowiem na szybie prezentowanie klientom lub kontrahentom materiałów, kolorów oraz faktur poszczególnych produktów z oferty handlowej. W dłuższej perspektywie przekłada się to na wzrost przychodów finansowych i zdobycie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Bogactwo wariantów i inne kluczowe zalety

Wzorniki reklamowe znajdują szerokie zastosowanie zwłaszcza w branży budowlanej, meblarskiej, szklarskiej, odzieżowej, dekoratorskiej czy elektronicznej. Mogą być wykonane z wytrzymałych tworzyw syntetycznych, grubej tektury, szlachetnej ceramiki, naturalnego kamienia, różnych gatunków drewna, wybranego metalu (stali, aluminium miedzi itp.), a nawet delikatnego szkła. Stanowią znakomitą alternatywę dla zwykłych zdjęć, gdyż stwarzają szansę na organoleptyczną weryfikację jakości oferowanych towarów. Tym samym ułatwiają klientom podejmowanie ostatecznych decyzji zakupowych. Ich kolejnym niewątpliwym atutem jest kompaktowy rozmiar – zajmują bardzo niewiele cennego miejsca i jednocześnie idealnie nadają się do wysłania kurierem bądź pocztą. Na uwagę zasługuje również wysoka funkcjonalność wzorników reklamowych, polegająca na możliwości ich ekspresowej wymiany i bezproblemowego uzupełnienia o nowe pozycje. Warto jeszcze podkreślić, że istnieje opcja uszlachetnienia dowolnej próbki poprzez pokrycie powierzchni ozdobną folią PCV, lakierem UV, papierem kredowym lub drobinkami złota. Prowadzi to oczywiście do zwiększenia jej atrakcyjności wizualnej.

Najczęściej wykorzystywane rodzaje wzorników

Wzornik reklamowy powinien ukazywać najważniejsze walory określonego produktu (np. płytki ceramicznej, tkaniny, panelu podłogowego, laminatu, wykładziny czy farby), tak aby osoba trzymająca go w dłoniach bez trudu mogła sobie wyobrazić, jak wygląda w rzeczywistości. Popularnością cieszą się przede wszystkim egzemplarze listkowe (zwane inaczej wachlarzowymi), ponieważ są wyjątkowo poręczne i komfortowe w codziennym użytkowaniu. Przyjmują formę próbek umieszczonych na śrubie introligatorskiej. Oto pozostałe rodzaje powszechnie stosowanych wzorników:

  • wieszakowe – materiały przymocowane są przeważnie za pomocą nap do kaszerowanej tektury (w układzie kaskadowym)
  • tablicowe – posiadają próbki z dołączonym uchwytem sznurowym (wklejone na stałe)
  • segregatorowe – z wypinanymi kartami, niezwykle łatwe do modyfikacji
  • pudełkowe – wyjmowane z małych kartoników
  • książkowe – w postaci rozkładanych albumów (świetne do prezentowania tynków i farb)

https://arp.waw.pl

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>