Kreatywne konferencje firmowe – gdzie zaprosić pracowników?

meeting-room-business-conference-691485Czy konferencja firmowa musi kojarzyć się pracownikom z nieprzyjemnym obowiązkiem? Jak zorganizować tego typu wydarzenie, która wzbudzi zainteresowanie? Podpowiadamy!

Wielu pracowników traktuje konferencje firmowe jako zło konieczne. Nic dziwnego, skoro większość z nich organizowane są w tradycyjny i nijaki sposób. Aby odnieść sukces z tego typu wydarzenia, warto pomyśleć o odpowiedniej organizacji. Zastanawiasz się jakiej? Na pewno nie wolno Ci działać pod wpływem impulsu, tylko przemyślane i dobrze zaplanowane konferencję zapewniają pożądane efekty…

Kreatywna konferencja firmowa, czyli jaka?

Za kreatywną konferencję firmową można uznać taką, która odbiega od tradycyjnych schematów. Można pokusić się o wybór unikatowego miejsca oraz rezerwację atrakcji, które dodatkowo poprawią stosunki między pracownikami. Tak naprawdę możliwości jest całkiem sporo, wystarczy dobrze się zastanowić nad ich wyborem. Na pewno powinno to być miejsce, które pozwoli dobrze spożytkować czas i połączyć udział w konferencji z chwilą odpoczynku. Oczywiście istotną rolę odgrywa samo wyposażenie wybranego punktu – powinno być przystosowane do organizacji konferencji. Sala konferencyjna powinna być w stanie zapewnić miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wydarzenia, jak również mieć odpowiednie nagłośnienie i być wyposażona w rzutnik multimedialny, ekrany oraz inne urządzenia, którą ułatwią prowadzenie konferencji. Idealnym miejscem na tego typu przedsięwzięcia może okazać się zimowa stolica Polski, czyli wszystkim dobrze znane i kochane Zakopane.

Konferencja w Zakopane – gdzie zaprosić pracowników?

Zakopane słynie ze swojej gościnności i odpowiedniego przygotowania dla klientów prywatnych, jak i biznesowych, co w praktyce oznacza, że na konferencje Zakopane jest również idealne. Chcąc jednak zorganizować kreatywną konferencję, w szczególności warto wziąć pod uwagę Gold Hotel, kameralne miejsce, umiejscowione w spokojnym rejonie Zakopanego i zarazem w niedalekiej odległości od centrum. Do hotelu jest bardzo dogodny dojazd, dzięki czemu pracownicy nie będą mieli najmniejszego problemu z dotarciem na konferencję. Sama sala konferencyjna jest w stanie pomieścić od 22 do 46 osób i jest w pełni wyposażona w potrzebne urządzenia. Ma odpowiednie nagłośnienie, klimatyzację oraz jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na korzyść Gold Hotelu przemawia także możliwość zarezerwowania miejsc noclegowych dla wszystkich pracowników. Do dyspozycji są pokoje dwuosobowe oraz apartamenty. Nad przebiegiem całego wydarzenia zawsze czuwa wykwalifikowany sztab pracowników, którzy zawsze chętnie służą pomocą. Oczywiście nie brakuje tutaj też propozycji na to, jak spędzić czas pomiędzy spotkaniami. W sezonie zimowym można oddać się chwili relaksu na stoku narciarskim lub korzystać ze strefy Gold Wellness. W pozostałe pory roku można udać się na wędrówkę po dolinie lub pobliskim Tatrzańskim Parku Narodowym.

Tak zorganizowana konferencja to gwarancja zadowolenia pracowników i możliwość osiągnięcia wyznaczonych celów. Dlatego, jeśli zależy Ci na nietuzinkowej konferencji, wybierz właśnie Zakopane i Gold Hotel.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>