Jak zwiększyć swoje szanse na wygraną w konkursach

1caae69e-1d79-4e3f-ba9f-86b9a2e808d7“Brałem udział w tysiącach konkursów i nic nie wygrałem!”.
“Wszyscy wygrywają oprócz mnie!”
Brzmi znajomo?

Jeśli czytasz wywiady z kompami w gazetach, może się wydawać, że zdobywanie nagród jest łatwe. Ale prawda jest taka, że udany comping wymaga wytrwałości, cierpliwości i pozytywnego myślenia.

Używam stron z listami konkursowymi do wyszukiwania konkursów związanych z wysiłkiem/kreatywnością, albo do szukania nagród z mojej listy życzeń.

Skupiam się na nagrodach, które chcę wygrać, szukając co najmniej raz w tygodniu nagród z mojej listy życzeń oraz nowych konkursów kreatywnych, zakupowych lub radiowych, korzystając z pomycy stron jak WGrajta.

Jeśli zmagasz się z wygraniem czegokolwiek, oto kilka sugestii:

Wchodzić codziennie

Wiele konkursów (w szczególności konkursy tekstowe i natychmiastowe wygrane) pozwalają na jedno wejście dziennie. Nawet biorąc udział w losowaniu po raz drugi, już podwajasz swoją szansę na wygraną – więc jeśli możesz brać udział codziennie przez cały czas trwania promocji, Twoja szansa na wygraną znacznie wzrośnie.

Ustaw przypomnienia

Nawyki są ważne – wprowadź sobie regularną rutynę konkursową. Wykorzystaj powiadomienia z kalendarza Google, alarmy z telefonu lub nawet karteczki Post-it.

Dołacz do newsleterre

Zapisz się do newsleterra na stronach gdzie wszystkie informacje są publikowane i prozprowadzane drogą mailową – to będzie działało jak male przypomnienie dla Ciebie.

Moją ulobiną stroną są informacje o konkursach olnline jest Wgrajta.

Powodzenia i nie poddawaj się, walcz o zwycięstwo.

Uwaga! Wszystkie artykuły dotyczące usług, produktów medycznych chemicznych oraz wszelkiego typu suplementów mają charakter wyłącznie informacyjny. Informacje te przeznaczone są do badań naukowych – nie należy traktować ich jako porady, czy zachęty do kupna lub/i stosowania. Nasza serwis informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za skutki jakie może przynieść stosowanie substancji opisywanych w artykułach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>